Gå til innhold

Homo eller bare kjønnsforvirret?

Anbefalte innlegg

Pluss homofile som overrasker med å skaffe seg heterofil kjæreste. Nesten alle homofile jeg har kjent har hatt heterofil kjæreste en eller annen gang.

Et nytt eksempel på dette er vel at Knut Arild Hareide nå har dratt den reima. Hun får seg nok en overraskelse en dag. :)

De lurer jo veldig få. På slutten av nittitallet ble en av verdens mest kjente hardrockvokalister, Rob Halford i Judas Priest, en av de første metalgutta som sto fram som homofil, og det ble store oppslag. Hvordan ville det tøffe metalpublikumet reagere på dette?

Men det var ingen som reagerte. Er det rart? Fyren har kledd seg som under siden rundt 1970, og vi er da ikke tjukke i hue heller. :)

http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/5473_rob-halford%20(1).jpg

''og vi er da ikke tjukke i hue heller. :)''

Så du den første Austin Powers-filmen, der han skal få oppdatering over ting som har skjedd de siste 30 årene,, mens han har ligget nedfrosset? Denne kommenntaren er jo bare helt konge: "Liberace is gay?? I didn't see that one coming!"

;-)

Ellers er det jo noen som "lar seg lure", da. En barndoms klassekamerat av mannen min skilte seg etter kanskje 20 års ekteskap med sin "high school sweetheart" og fikk seg mannlig kjæreste. Det kom nok overraskende på svært mange av hans venner og bekjente, og sikkert også kona.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• morsan

6

• Dorthe

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Tror også det er det man ser i homseparaden som går i ymse byer rundt om i verden den ene helgen hver sommer. Det var i Oslo på lørdag.

Du ser hvordan alle stortrives der de sprader rundt i toget, drikker og fester og danser, noen kler seg ut, de går med diverse t-skjorter som sier noe om deres legning, under paroler som også sier noe.

Mange ser ut til å reagere på dette. Jeg synes det er herlig å se på, og jeg synes det burde være mer av sånt i Norge. :)

Kanskje er det fordi jeg har kjent en del folk fra ymse kår, og jeg vet mange har slitt mer enn de gir uttrykk for. Det være seg folk fra religiøse hjem eller homser. Pluss at jeg også følte meg litt utenfor uten at jeg egentlig var det da jeg var ung og hadde diverse tullball på heimefronten.

Hadde jeg husket at det var på lørdag skulle jeg stikki inn på homsefesten på rådhuskaia jeg også. Det er bra liv der, og været var fint for øl. :)

Jeg elsker også sånt! Herlig befriende å se at de våger å ta'n helt ut! Trauste nordmenn har bare så godt av å se folk som slår seg løs og liker å sjokkere :) De skader ingen - har det bare supergøy, og det kan vi andre faktisk lære litt av :)

ShitDiddelyDo

''og vi er da ikke tjukke i hue heller. :)''

Så du den første Austin Powers-filmen, der han skal få oppdatering over ting som har skjedd de siste 30 årene,, mens han har ligget nedfrosset? Denne kommenntaren er jo bare helt konge: "Liberace is gay?? I didn't see that one coming!"

;-)

Ellers er det jo noen som "lar seg lure", da. En barndoms klassekamerat av mannen min skilte seg etter kanskje 20 års ekteskap med sin "high school sweetheart" og fikk seg mannlig kjæreste. Det kom nok overraskende på svært mange av hans venner og bekjente, og sikkert også kona.

Ja, og familien Hagen fikk seg jo også en knekk da svigersønnen begynte å gå i drag. :)

Men det blir sikkert mindre sånt framover. Det er ikke like vanskelig å stå fram i dag som før. Det er vel i så fall i visse miljøer. F.eks. Hareide. Ok, jeg spøker litt, jeg vet ikke om han er homse, men hvis han er det kan han ikke stå fram. Det vil bli hans politiske død. Bare det at han ikke er gift er ille nok for mange av hans fans. Jeg så noen redaktører harsellere over det der. Han har det visst med å få seg dame når store ting skjer ham politisk, og nå ble han partileder. Da kom også kvinnen i hans liv. Hun måtte det.

I mer normale miljøer er ikke dette lenger et stort problem.

ShitDiddelyDo

Jeg elsker også sånt! Herlig befriende å se at de våger å ta'n helt ut! Trauste nordmenn har bare så godt av å se folk som slår seg løs og liker å sjokkere :) De skader ingen - har det bare supergøy, og det kan vi andre faktisk lære litt av :)

Enig. :)

Ja, og familien Hagen fikk seg jo også en knekk da svigersønnen begynte å gå i drag. :)

Men det blir sikkert mindre sånt framover. Det er ikke like vanskelig å stå fram i dag som før. Det er vel i så fall i visse miljøer. F.eks. Hareide. Ok, jeg spøker litt, jeg vet ikke om han er homse, men hvis han er det kan han ikke stå fram. Det vil bli hans politiske død. Bare det at han ikke er gift er ille nok for mange av hans fans. Jeg så noen redaktører harsellere over det der. Han har det visst med å få seg dame når store ting skjer ham politisk, og nå ble han partileder. Da kom også kvinnen i hans liv. Hun måtte det.

I mer normale miljøer er ikke dette lenger et stort problem.

''Bare det at han ikke er gift er ille nok for mange av hans fans.''

Ja, og mangelen på kjæreste er nok et mye større problem for mannlige politikere enn kvinnelige.

Jeg tenkte på dette med ugifte statsledere osv da jeg så filmen der Hugh Grant spiller den single britiske statsministeren (som forelsker seg i en ung dame i Downing street n 10): Det hadde neppe vært aktuelt på mange, mange år med en singel statsminister i UK, og enda mindre aktuelt med en singel president i USA.

ShitDiddelyDo

''Bare det at han ikke er gift er ille nok for mange av hans fans.''

Ja, og mangelen på kjæreste er nok et mye større problem for mannlige politikere enn kvinnelige.

Jeg tenkte på dette med ugifte statsledere osv da jeg så filmen der Hugh Grant spiller den single britiske statsministeren (som forelsker seg i en ung dame i Downing street n 10): Det hadde neppe vært aktuelt på mange, mange år med en singel statsminister i UK, og enda mindre aktuelt med en singel president i USA.

Det er en kul film. Jeg liker Hugh Grant, og han gjør det glimrende som klumsete forelsket statsminister i England. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Absolutt :-)

Filmen har mange gode skuespillere, og er en film jeg gjerne kan se mange ganger.

Britene er gode til å lage komedie, og de blir aldri helt opplagte. F.eks. er det vel ingen som tror at den kåte døgenikten som drar til USA for å finne kvinner fordi de er så ekstremt billige der, faktisk har rett. :)

Normalt er denne typen komedier forutsigbare og kjedelige, men britene kjører en egen vri som gjør de bra.

Britene er gode til å lage komedie, og de blir aldri helt opplagte. F.eks. er det vel ingen som tror at den kåte døgenikten som drar til USA for å finne kvinner fordi de er så ekstremt billige der, faktisk har rett. :)

Normalt er denne typen komedier forutsigbare og kjedelige, men britene kjører en egen vri som gjør de bra.

LOL, ja, helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...