Gjest Lever trangt Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har lønns trekk på 3000 i mnd. Nå har jeg ferie i juli og får bare lønn for 4 dager i August og med lønns trekket blir det ikke mye igjen. Har lagt unna til regninger men treng mat til barna. Kan jeg spørre lønns kontoret om å ikke trekke denne mnd? R 0 Siter
Gjest Lønn Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg lurer på om det finnes en regel, for hvor mye en kan trekke. En må vist ha en viss sum av lønn igjen. Men er velsig usikker på dette. Ta kontakt med de som kjører lønn:) 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Lønningskontoret har ikke lov til å la være å trekke - du må ta kontakt med de som har pålagt trekket for å få dem til å be lønningskontoret om å trekke mindre denne mnd. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Som regel kan man ringe å forhøre seg hos kemneren, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.