Gjest HaldenMA Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Har skrevet tidligere om NAV som presser meg til å jobbe på en vernet bedrift, noe jeg ikke orket mer pga. depresjon og tanker om å ta livet mitt. Måtte få sykemelding for å slippe å dra dit mer. Nå skal jeg møte saksbehandleren min sammen med fastlegen min. Er det et godt tegn at NAV vil ha med fastlegen min på møte? 0 Siter
Gjest sammebox Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 huff, føler med deg. Er i samme situasjon selv. Lykke til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror det er slik "saksgangen" er, at fastlegen skal delta på møte mellom deg og NAV. Jeg tenker at fastlegen kjenner din situasjon og derfor vil kunne ta mest hensyn til deg. NAV ser nok mest på det økonomiske, fastlegen på det menneskelige.. Uten at jeg er ekspert på dette.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 ''Nå skal jeg møte saksbehandleren min sammen med fastlegen min. Er det et godt tegn at NAV vil ha med fastlegen min på møte?'' Det kan slå begge veier. Men lykke til! 0 Siter
Gjest HaldenMA Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 huff, føler med deg. Er i samme situasjon selv. Lykke til! Takk skal du ha. Det er ikke greit å være i en slik situasjon nei. 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har uten unntak positive erfaringer med å ha fastlege med på møte med NAV. Nå har jeg og min lege en god dialog, og vi er veldig enige angående hva som er best for meg. Det kan selvfølgelig være grunnen til min positive erfaring. Fastlegen har vært der for å støtte meg, og for å forklare det medisinske for saksbehandleren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.