Gå til innhold

Møte hos nav med fastlegen min

Anbefalte innlegg

Gjest HaldenMA

Har skrevet tidligere om NAV som presser meg til å jobbe på en vernet bedrift, noe jeg ikke orket mer pga. depresjon og tanker om å ta livet mitt.

Måtte få sykemelding for å slippe å dra dit mer.

Nå skal jeg møte saksbehandleren min sammen med fastlegen min. Er det et godt tegn at NAV vil ha med fastlegen min på møte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366568-m%C3%B8te-hos-nav-med-fastlegen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Jeg tror det er slik "saksgangen" er, at fastlegen skal delta på møte mellom deg og NAV. Jeg tenker at fastlegen kjenner din situasjon og derfor vil kunne ta mest hensyn til deg. NAV ser nok mest på det økonomiske, fastlegen på det menneskelige..

Uten at jeg er ekspert på dette....

Jeg har uten unntak positive erfaringer med å ha fastlege med på møte med NAV. Nå har jeg og min lege en god dialog, og vi er veldig enige angående hva som er best for meg. Det kan selvfølgelig være grunnen til min positive erfaring. Fastlegen har vært der for å støtte meg, og for å forklare det medisinske for saksbehandleren.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...