Gå til innhold

Gleder meg til høsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jølsin

Det er allerede høstvær!

Vi har hopper over sommeren i år, så nå heter det ikke lenger vår, sommer, høst og vinter, men vår, høst, vinter og vinter.

''Det er allerede høstvær!''

Det stemmer, og værre skal det bli:

Nå blir det heftig regnvær - Skalk lukene, og finn fram oljehyret. De neste tre dagene skal regnet skylle ned over Vestlandet, og NVE har sendt ut flomvarsel.

http://www.yr.no/nyheter/1.7690756

Det er allerede høstvær!

Vi har hopper over sommeren i år, så nå heter det ikke lenger vår, sommer, høst og vinter, men vår, høst, vinter og vinter.

Har vi ikke egentlig bare hatt vinter og nå er det høst, ha'kke sett så mye til sommeren heller jeg ;o)

Annonse

Jeg liker fine vår-/høstdager best. Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. Til nå synes jeg sommeren har vært helt perfekt. Ikke for varmt og ikke for kaldt, litt regn og litt sol. Helt perfekt. :)

''Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. ''

Kan neppe være et stort problem ;-)

ShitDiddelyDo

''Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. ''

Kan neppe være et stort problem ;-)

Hehe, det har du rett i, men jeg minnes noen sommeruker hvor varmen har vært forferdelig intens, og dette synes jeg er skikkelig plagsomt. På ferie er det kurant, men i Norge bruker jeg ikke varmen til noe annet enn ... å svette og slite og måtte sette opp en sånn jævla vifte som står og blåser på meg når jeg forsøker å sove. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...