Gjest SignaturX Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Skal bli deilig når mørket faller på i seks-tida. Innekos og god mat. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Det er allerede høstvær! Vi har hopper over sommeren i år, så nå heter det ikke lenger vår, sommer, høst og vinter, men vår, høst, vinter og vinter. 0 Siter
Gjest jølsin Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Det er allerede høstvær! Vi har hopper over sommeren i år, så nå heter det ikke lenger vår, sommer, høst og vinter, men vår, høst, vinter og vinter. ''Det er allerede høstvær!'' Det stemmer, og værre skal det bli: Nå blir det heftig regnvær - Skalk lukene, og finn fram oljehyret. De neste tre dagene skal regnet skylle ned over Vestlandet, og NVE har sendt ut flomvarsel. http://www.yr.no/nyheter/1.7690756 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Det er allerede høstvær! Vi har hopper over sommeren i år, så nå heter det ikke lenger vår, sommer, høst og vinter, men vår, høst, vinter og vinter. Har vi ikke egentlig bare hatt vinter og nå er det høst, ha'kke sett så mye til sommeren heller jeg ;o) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Har vi ikke egentlig bare hatt vinter og nå er det høst, ha'kke sett så mye til sommeren heller jeg ;o) Vi hadde streif av vår i april, da var det mange fine dager. 0 Siter
Gjest SignaturX Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Har vi ikke egentlig bare hatt vinter og nå er det høst, ha'kke sett så mye til sommeren heller jeg ;o) Har du ikke kjent noe til den stekende varmen som har vært? Ùff, gleder meg til kjøligere vær jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Vi hadde streif av vår i april, da var det mange fine dager. Men det har ikke vært ordentlig sommer enda, jeg gleder meg til/hvis det blir rundt 25 grader og solskinn 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg liker veldig godt sommeren, men det er veldig trivelig med innekos og varm te en høstdag også. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg liker fine vår-/høstdager best. Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. Til nå synes jeg sommeren har vært helt perfekt. Ikke for varmt og ikke for kaldt, litt regn og litt sol. Helt perfekt. 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg liker fine vår-/høstdager best. Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. Til nå synes jeg sommeren har vært helt perfekt. Ikke for varmt og ikke for kaldt, litt regn og litt sol. Helt perfekt. ''Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. '' Kan neppe være et stort problem ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 ''Varme sommerdager synes jeg er slit i Norge. '' Kan neppe være et stort problem ;-) Hehe, det har du rett i, men jeg minnes noen sommeruker hvor varmen har vært forferdelig intens, og dette synes jeg er skikkelig plagsomt. På ferie er det kurant, men i Norge bruker jeg ikke varmen til noe annet enn ... å svette og slite og måtte sette opp en sånn jævla vifte som står og blåser på meg når jeg forsøker å sove. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skal glede meg over høsten, når den kommer. I øyeblikket gleder jeg meg over lange, lyse kvelder, sommer, og bare ben. Selv om det ikke er så kjempevarmt, har jeg absolutt sommerfølelsen! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Bortsett fra at det er lyst til langt på kvelden, så er det ikke mye som minner om annet enn høstvær nå om dagen. En enkel fin dag innimellom er ikke det man kan kalle sommervær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.