Gå til innhold

Fri oppdragelse

Anbefalte innlegg

Mine har vært oppe så lenge de har ønsket i ferier. De har absolutt ikke hatt noen "fri oppdragelse", men dette med leggetider i ferier har ikke jeg giddet å bruke energi på. Og det er blitt folk av alle 4 :)

''Og det er blitt folk av alle 4 :)''

Mer på tross av enn på grunn av, går jeg ut fra? ;)

Spøk til side, jeg er enig med deg. Tåler ungene å være oppe lengre i feriene, så gidder jeg ikke bruke energi på å få dem i seng. Mine er 10 og 12, og leggetidene regulerer seg selv. Jeg har kun ett krav, de skal ikke være lengre oppe enn meg. LITT kontroll vil jeg nå ha på dem.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

7

• morsan

5

• tzatziki1365380058

3

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

''Og det er blitt folk av alle 4 :)''

Mer på tross av enn på grunn av, går jeg ut fra? ;)

Spøk til side, jeg er enig med deg. Tåler ungene å være oppe lengre i feriene, så gidder jeg ikke bruke energi på å få dem i seng. Mine er 10 og 12, og leggetidene regulerer seg selv. Jeg har kun ett krav, de skal ikke være lengre oppe enn meg. LITT kontroll vil jeg nå ha på dem.

''LITT kontroll vil jeg nå ha på dem.'' Ikke sant! ;)

... det er så mange andre ting som har vært viktige enn maset om leggetider når det ikke er skole. Og jeg har meget veloppdragne barn *kremt*. Og det kan jeg si med stor sikkerhet siden 3 av 4 er ute av hjemmet og klarer seg utmerket :D

Tjihi...

Jeg husker til og med månelandingen i 1969. :-) Jeg hadde en far som syns det var viktig at til og med små barn fikk med seg sånne viktige verdenshistoriske ting.

''Jeg husker til og med månelandingen i 1969''

Ikke verst! Den ene søsteren min er tydeligvis like gammel som deg, men jeg kan ikke huske at hun har sagt at hun husker månelandingen. Men den søstra som er et par år eldre enn henne satt og så på. :-)

Tja, jeg tror mer det er snakk om samboerens barn her.

Jeg tenkte mer at (dersom det da likevel ikke er "for moro-skyld") hun hadde vært på besøk hos venner som lar barna være våkne, mens hun vil sitte og slarve med de voksne mens barna sover. :-)

Eller kanskje det har noe med alderen å gjøre - ikke alltid man orker ungdomsskrål når man nesten er pensjonist ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...