EnolaGay Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Ooff vondt. Jeg har vært hos kiropraktoren og jeg har så innmari vondt! Det brenner og svir og føles som sterke menssmerter eller rett og slett rier! Jeg skulle jo bli BEDRE. *sutre* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Jeg fikk beskjed om å legge is på. Pakk frossen grønnsaksblanding e.l i ett håndkle, ha på ca 10 min, vent 20 min, så ha på igjen osv. Jeg kjenner til mange som har svært vondt etter behandlingen inkl. meg selv. (men for meg var kiropraktor for heavy behandling, kroppen min trengte roligere tempo og sakte fremgang) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Det blir bedre, trøst deg med det. Og det blir raskt bedre, selv om det kanskje ikke kjennes slik akkurat nå. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Skrevet 29. juni 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1309347407' post='4606441] Jeg fikk beskjed om å legge is på. Pakk frossen grønnsaksblanding e.l i ett håndkle, ha på ca 10 min, vent 20 min, så ha på igjen osv. Jeg kjenner til mange som har svært vondt etter behandlingen inkl. meg selv. (men for meg var kiropraktor for heavy behandling, kroppen min trengte roligere tempo og sakte fremgang) Tatt voltarol og ligger på is. Som en annen grønnsak.. Jeg ble så overrasket for forrige gang gikk det som smurt, og i mellomtiden har jeg trent og hatt minimalt med problemer. Jeg blir sånn "Snurre Sprett" i hodet og redd for å havne tilbake igjen når det er sånn. :0/ 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Tatt voltarol og ligger på is. Som en annen grønnsak.. Jeg ble så overrasket for forrige gang gikk det som smurt, og i mellomtiden har jeg trent og hatt minimalt med problemer. Jeg blir sånn "Snurre Sprett" i hodet og redd for å havne tilbake igjen når det er sånn. :0/ For meg har det gitt best effekt de gangene det har vært ille vondt i starten. God bedring!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.