Gjest kjøleskapdoria Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 avfryse/avrime et kjøleskap som har nederste delen som fryser? Skal flytte så det bør være ferdig i tide... kanskje jeg er for sent ute? Bør være tørt og greit til fredag formiddag.. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Du har god tid, men pass på at du gjør noe så ikke smeltevann renner ut over gulvet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har akkurat gjort det faktisk. Hehe. Jeg slo av kjøleskapet og lot fryserdøra stå oppe i ca 3 timer. Prøvde å plukke løs litt underveis da. Dro ut kontakten kl 15 ca, og nå har jeg lagt varene inn igjen. 0 Siter
Gjest kjøleskapdoria Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har akkurat gjort det faktisk. Hehe. Jeg slo av kjøleskapet og lot fryserdøra stå oppe i ca 3 timer. Prøvde å plukke løs litt underveis da. Dro ut kontakten kl 15 ca, og nå har jeg lagt varene inn igjen. Ok da holder det sikkert at jeg gjør det i morgen tidlig før jeg drar på jobb så er det klart til jeg kommer hjem, kan jo kanskje ha igjen kjøleskapdøra for å "redde" maten mens fryseboksen som er tom likevel, der kan døra stå oppe så det tiner fortere der....er jo egentlig bare frysedelen som skal tines :-) Takk for svar fra alle sammen! :-) 0 Siter
calendula Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Det tar ikke mer enn et par timer. Anbefaler ikke at du gjør det mens du ikke er hjemme. Det blir alltid mye mer vann enn man tror. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Sett boller med varmt vann i hyllene i kjøleskapet, så er det avrimt på no time:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.