Gå til innhold

Leser du lange innlegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til er lange innlegg de mest interessante.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare hvis det er avsnitt.

Helt enig;)

Skrevet

Jeg leser lange innlegg, også de uten avsnitt, hvis jeg synes de er interessante. De er i hvert fall mye bedre enn de innleggene som er på en setning og som ofte er et idiotisk spørsmål.

Skrevet

Jeg leser lange innlegg, også de uten avsnitt, hvis jeg synes de er interessante. De er i hvert fall mye bedre enn de innleggene som er på en setning og som ofte er et idiotisk spørsmål.

Enig med deg!

Skrevet

Enig med deg!

Det er så mange dustete innlegg for tida :o)

Gjest alvende
Skrevet

Det er så mange dustete innlegg for tida :o)

Agurktid?

Skrevet

Agurktid?

Ja, jeg tror det, men slik har vel alltid sommeren, påsken og jula vært her inne.

Gjest minmeninger
Skrevet

Jeg leser de om det er noe som fenger meg.

Skrevet

Ja, hvis det det skrives om interesserer meg. Og hvis det er delt opp i avsnitt...

Skrevet

Ja, ofte. Men lange innlegg uten avsnitt er slitsomt.

Gjest Elextra
Skrevet

Ofte skrives jo lange innlegg av engasjerte skribenter, og da er det interessant å lese.

Men lange innlegg uten avsnitt og kanskje svært dårlig/muntlig språk er et mareritt, og leses sjelden gjennom.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg leser det som fenger meg og hopper over det som ikke gjør det. Må innrømme at når jeg leser mimring om dols gamle dager så husker jeg svært lite av det som skrives om selvom jeg har vært her. Det betyr nok at det er en del som ikke har fenget meg opp igjennom årene.

Skrevet

Hvis de har et greit språk og innholdet interesserer meg kan jeg godt lese lange innlegg.

Er de skrevet på dialekt / sms-språk / har masse skrivefeil så gidder jeg ikke lese selv om innholdet skulle være interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...