Gjest oooolia Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Hvis jeg får en unge med ei dame jeg ikke bor sammen med? 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Spørs hva du tjener, om hun har ny mann osv... 0 Siter
Gjest oooolia Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Spørs hva du tjener, om hun har ny mann osv... Ok, hva hvis hun er singel og jeg tjener 250K i året? 0 Siter
Gjest TUTTA23 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Ok, hva hvis hun er singel og jeg tjener 250K i året? Avhenger av din inntekt, hennes inntekt, om hun har utgifter til barnepass, hvor mye samvær du har osv osv osv. Du kan regne ut dette selv på bidragsveilederen på www.nav.no sine sider. 0 Siter
Gjest Eirikurson Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Er du tilbakestående? He he he. Hvordan skal noen kunne svare på et så idiotisk spørsmål? Det står jo ingenting om samvær eller inntektsopplysninger her? He he he. Er det mulig. Men så har du da også klart å smelt ei på tjukka som du tydeligvis ikke ønsker å leve sammen med. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Er du tilbakestående? He he he. Hvordan skal noen kunne svare på et så idiotisk spørsmål? Det står jo ingenting om samvær eller inntektsopplysninger her? He he he. Er det mulig. Men så har du da også klart å smelt ei på tjukka som du tydeligvis ikke ønsker å leve sammen med. Han er nok bare veldig ung. 19 tipper jeg. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Er du tilbakestående? He he he. Hvordan skal noen kunne svare på et så idiotisk spørsmål? Det står jo ingenting om samvær eller inntektsopplysninger her? He he he. Er det mulig. Men så har du da også klart å smelt ei på tjukka som du tydeligvis ikke ønsker å leve sammen med. Den der var fryktelig unødvendig. Det er ikke så rart at noen tror at barnebidraget er et fast beløp. Barnetrygden er jo det. Du kunne heller informert trådstarter på en saklig måte om at bidraget er avhengig av inntekt og samvær. 0 Siter
Angustia Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 http://www.nav.no/Familie/Barnebidrag/Bidragsveileder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.