Gå til innhold

Bli kvitt katter i hagen og sandkasser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er det museskremmeren eller katten som holder musene borte?

''Men er det museskremmeren eller katten som holder musene borte?

''

Ingen av delene :-) De musene vi hadde i kjøkkenskapet måtte jeg ta med musefeller. Så verken katt eller mus ble så skremt av ultralyden. Og jeg har to forskjellie typer "museskremmere". Den skal visst skremme insekter også, og vi har kanskje LITT sjeldnere vepsebol under mønet... Altså tror jeg at hele greia er oppskrytt.

Annonse

hidi, the scorpion

''Men er det museskremmeren eller katten som holder musene borte?

''

Ingen av delene :-) De musene vi hadde i kjøkkenskapet måtte jeg ta med musefeller. Så verken katt eller mus ble så skremt av ultralyden. Og jeg har to forskjellie typer "museskremmere". Den skal visst skremme insekter også, og vi har kanskje LITT sjeldnere vepsebol under mønet... Altså tror jeg at hele greia er oppskrytt.

Takk for at du deler din erfaring! Jeg har ikke peiling, bare kom over annonsen i avisen. Eneste musene jeg har hett i hus, er mus som katten bringer inn:( Den var levende og løp som en galning rundt huset med katten, jeg, dattera og min sønn i vill fart etter begge dyra:)

Min sønn fikk tak i musa før katten, og som takk bet musa han i hånda, før vi hev den ut...;))) Fikk mld av nevøen som leide underetasjen, hva i all verden holdt med der oppe! God latter forlenger definitivt livet;))

Takk for at du deler din erfaring! Jeg har ikke peiling, bare kom over annonsen i avisen. Eneste musene jeg har hett i hus, er mus som katten bringer inn:( Den var levende og løp som en galning rundt huset med katten, jeg, dattera og min sønn i vill fart etter begge dyra:)

Min sønn fikk tak i musa før katten, og som takk bet musa han i hånda, før vi hev den ut...;))) Fikk mld av nevøen som leide underetasjen, hva i all verden holdt med der oppe! God latter forlenger definitivt livet;))

Usj, beit musa!? Katten vår tar heldigvis ikke med mus inn, tror han vil ha maten for seg selv...

hidi, the scorpion

Usj, beit musa!? Katten vår tar heldigvis ikke med mus inn, tror han vil ha maten for seg selv...

'' Katten vår tar heldigvis ikke med mus inn, tror han vil ha maten for seg selv...''

Ja. musa bet;) Min katt vil bare leke og drepe mus, ingenting vil få henne til å spise den, æsj liksom;) Når musa er død, viser hun ingen interesse for den overhodet..!

Uffda, katten min er sadist...:(

'' Katten vår tar heldigvis ikke med mus inn, tror han vil ha maten for seg selv...''

Ja. musa bet;) Min katt vil bare leke og drepe mus, ingenting vil få henne til å spise den, æsj liksom;) Når musa er død, viser hun ingen interesse for den overhodet..!

Uffda, katten min er sadist...:(

''Uffda, katten min er sadist...:(

''

Det er bare mennesker som er sadister; den klarer ikke la være, det er instinkter :-p

hidi, the scorpion

''Uffda, katten min er sadist...:(

''

Det er bare mennesker som er sadister; den klarer ikke la være, det er instinkter :-p

''Det er bare mennesker som er sadister; den klarer ikke la være, det er instinkter :-p''

Trøster meg med det! Den fikk lukte på fugleungen jeg tok med hjem, men da løp katten, he, he;) Hun er ikke særlig tøff inne, nemlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...