Koja Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Har mye fritid for tiden, og vet ikke helt hva jeg skal fylle den med. Noen forslag? Bor i Oslo området. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Nei, men jeg kunne tenke meg å se hva andre foreslår, jeg har også litt for lite å gjøre ;o) 0 Siter
Gjest middagshøyden Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Meld deg hos Røde Kors. De har mange interessante og viktige oppgaver. :-) Les bøker, se film på kino, gå turer i marka, gå på café, etc. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Fantastisk ute i naturen nå, så om du har mulighet til det ville jeg gått turer - lange og korte - ved sjøen og i skogen :-). 0 Siter
Gjest qera Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Picnic i en park, galleribesøk, gå på restaurant og spis en god middag med tilhørende godt drikke, solvær besøk Paradisbukta, løp/gå tur rundt Sognsvann eller ta turen til Ullvålseter. Lutvann rundt er også en fin tur. Frognerparken, frognerbadet, konsert/kino på kvelder. Shopping med pause på et bakeri osvosv 0 Siter
Koja Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Skrevet 30. juni 2011 Meld deg hos Røde Kors. De har mange interessante og viktige oppgaver. :-) Les bøker, se film på kino, gå turer i marka, gå på café, etc. God ide! 0 Siter
Gjest kanskje det kunne vært noe Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Bli støttekontakt eller besøksvenn. Da gjør du noe menigsfylt samtidig som det er hyggelig, og du ha rnoen å gjøre ting sammen med, som er utrolig glad for at du kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.