Gå til innhold

Kan du Europakartet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

19

• morsan

7

• Dorthe

6

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, for vi er sikkert ikke i samme aldersgruppe...?

Jeg elsker historie, men er dårlig på å huske hvor hvilkene viktige historier tok plass. Noen vet jeg jo;)

Og jeg vet gjerne hvilken land som ligger i ulike kontinet, tror jeg;))

Jeg husker det jeg lært på skolen, men de nye landene og hovedstedene der har jeg ikke peiling på. Jeg var også glad i historie og husker nok stedene men ikke årstallene så vi er forskjellige ;o)

hidi, the scorpion

Enda godt det var Europa hehe. At jeg slo deg var i grunnen en mager trøst :) Jeg får begynne å pugge kart, alternativt reise litt rundt i verden :)

Skal vedde på at du hadde slått meg i verdensgeografi også;)

Men reise å oppleve andre kulturer, er aldri bortkastet!

Lykke til;)

Gjest bert bert billaa

Skal vedde på at du hadde slått meg i verdensgeografi også;)

Men reise å oppleve andre kulturer, er aldri bortkastet!

Lykke til;)

Vel, jeg er ikke like sikker ;)

Nie, det hadde vært morsomt og utviklende å reise litt mer. Vi får se om det blir muligheter for nettopp det etterhvert :)

Annonse

Annonse

Jeg liker også geografi - det er ofte mine favorittsprøsmål i quiz og Trivial Pursuit osv.

Jeg har bare vært på quiz en gang og da laget jeg et helvete på et av spørsmålene hvor alle de tre andre mente noe annet og tilslutt skrev det jeg sa og så hadde jeg rett ;o) Og så vant vi quizen med et poeng :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...