Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er lite lei av tv og serier og bøker, jeg dauer altså, jeg orker ikke holde på med det 24/7 og ikke noe annet. Men sånn er det. Kjeder meg og er rastløs.

Jeg blir også rastløs om ting blir for ensformig over tid. For meg så hjelper det å komme seg ut og gjøre noe helt annet. Trenger ikke være så lange tiden heller.

Fortsetter under...

Jeg synes ting er kjipt for tida. Jeg prøver å forklare hjelpemiddelsentralen at jeg ikke har noen stol som funker så jeg kan ikke gå ut ordentlig og de skjønner det ikke. Så jeg blir lettere hysterisk. Og så skal folk ringe tilbake og så hører jeg ingenting fra dem. Og jeg er fremdeles uten skikkelig stol

Nå blander jeg meg inn. Men jeg må bare si at når jeg leser om den stolen din som du har nevnt tidligere også så merker jeg at blodtrykket mitt stiger. Det er helt ufattelig at det skal være så vanskelig for dem. Det er en stol, du ber ikke om at de tar ned månen for deg. Jeg bare begriper ikke at noe så enkelt skal være så ubeskrivelig vanskelig. Du blir jo fullstendig isolert, attpåtil er det sommer og ikke 3 meter snø i gaten slik at du faktisk kan komme deg ut når du vil, -fatter de ikke det?!? Det er like før jeg setter meg i bilen og kjører noen timer for å ordne opp i dette selv.

Nå blander jeg meg inn. Men jeg må bare si at når jeg leser om den stolen din som du har nevnt tidligere også så merker jeg at blodtrykket mitt stiger. Det er helt ufattelig at det skal være så vanskelig for dem. Det er en stol, du ber ikke om at de tar ned månen for deg. Jeg bare begriper ikke at noe så enkelt skal være så ubeskrivelig vanskelig. Du blir jo fullstendig isolert, attpåtil er det sommer og ikke 3 meter snø i gaten slik at du faktisk kan komme deg ut når du vil, -fatter de ikke det?!? Det er like før jeg setter meg i bilen og kjører noen timer for å ordne opp i dette selv.

Jeg blir så sinna, jeg ringer og er hyggelig, men maser og maser og tilslutt så fikk jeg snakke med sjefen og hun skulle ringe tilbake og det har hun ikke gjort :o( Så nå skal jeg ringe igjen i morgen. Jeg blir helt gærn.

Jeg blir også rastløs om ting blir for ensformig over tid. For meg så hjelper det å komme seg ut og gjøre noe helt annet. Trenger ikke være så lange tiden heller.

Men nå kommer ikke jeg ordentlig ut heller, i hvert fall slik som jeg vil. Så jeg er kjemperastløs og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg blir så sinna, jeg ringer og er hyggelig, men maser og maser og tilslutt så fikk jeg snakke med sjefen og hun skulle ringe tilbake og det har hun ikke gjort :o( Så nå skal jeg ringe igjen i morgen. Jeg blir helt gærn.

Ja kjære menneske gjett om jeg skjønner deg. Uff jeg synes dette er hårreisende. Håper du får kontakt med henne i morgen.

Annonse

Men nå kommer ikke jeg ordentlig ut heller, i hvert fall slik som jeg vil. Så jeg er kjemperastløs og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Skjønner. Da gjelder det vel å finne på aktivieter inne da. Men skjønner godt at det ikke alltid er like lett. Håper du kommer på noe som er lystbetont og hjelper mot rastløsheten. :)

Begynner på lørdag.

Sånn som nordmenn kastet seg over hurtigruta må dette bli en perfekt måned selv for de som driter langt i sykling.

''Sånn som nordmenn kastet seg over hurtigruta må dette bli en perfekt måned selv for de som driter langt i sykling.''

Hurtigruta-programmet ffikk karakteristikken "som å se maling tørke" av enkelte, men jeg synes det var et artig konsept. TDF derimot, som med all annen sykling på TV, er for meg den reneste malingtørkinga. Eller kanskje jeg skulle funnet en annen klisjé som passer bedre for å uttrykke følgende: "Gørr kjedelig"! ;-)

ShitDiddelyDo

''Sånn som nordmenn kastet seg over hurtigruta må dette bli en perfekt måned selv for de som driter langt i sykling.''

Hurtigruta-programmet ffikk karakteristikken "som å se maling tørke" av enkelte, men jeg synes det var et artig konsept. TDF derimot, som med all annen sykling på TV, er for meg den reneste malingtørkinga. Eller kanskje jeg skulle funnet en annen klisjé som passer bedre for å uttrykke følgende: "Gørr kjedelig"! ;-)

Tour DeFrance er en av få konkurranser innen annen idrett enn fotball og hockey jeg finner smått fascinerende, så jeg ser fram til den neste måneden, og i motsetning til hva tilfellet var med hurtigruta skal jeg nok klare langt mer enn 15 minutter foran skjermen nå og da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...