Gå til innhold

Falsk krupp?

Anbefalte innlegg

Gjest mammmmmmmmz
Skrevet

Hvis en unge våkner med falsk krupp,

men en prøver det rådet om å la han få kald trekk på seg (godt påkledd) og det hjelper,

trenger en da bestille legetime? Om man bør få seg en sjekk dagen etterpå en slik natt?

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har ikke vært hos lege med mine da de hadde falsk krupp som barn. Det er lite som kan gjøres i etterkant, da falsk krupp forekommer som anfall. Det viktigste er hva man gjør når det står på, nemlig sørge for kald luft.

Skrevet

Nei, det er ikke nødvendig med legesjekk etter et anfall med falsk krupp - så lenge barnet er i ok form dagen etter :)

Gjest fattigmor
Skrevet

Nå er det veldig lenge siden mine barn har hatt falsk krubb,men vi fikk rådet om dampbading den gangen!

Kald luft,brukte vi ved Feberkrampe.Men det er alltid lurt å gå til legen uansett:o)

Skrevet

Kanskje få en legetime og få resept på noe hostesaft som virker (litt) for dette? Efedrin, mener jeg å huske at vi alltid hadde i bakhånd om det hørtes ut som det ble krupp-anfall på natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...