Gå til innhold

Når ikke noen svarer når du ringe

Anbefalte innlegg

Gjest Enn du?

Hva gjør du da? Ei venninne er helt tragisk når det gjelder dette. På lørdag sendte hun mld og spurte hva jeg gjorde. Jeg svarte: er å handler for mamma. Skal kjøre hjem varene no og så drar jeg hjem. På de 10 minuttene det til å kjøre til mamma ringte hun 3 ganger og sendte 2 mld. Hun vet at man kan ikke snakke i mobil og kjøre bil. Jeg ringte tilbake og spurte om det var brann en plass. Tror hun ble snurt og sa bare at hun hadde håpet at jeg kunne komme til henne og si hva jeg mente om klærne hun skulle ha på seg ute den kvelden. Jeg ble irritert for jeg ringer aldri til noen på den måten

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hulderen

Kansje jeg overreagerte. Men var stressa. Kl var nesten 18 og jeg skulle hjem med barna og dusje og på fest til henne kl 19 så kansje lunten min var kort

Du skulle på fest til henne kl 19? Og fortsatte å gruble på denne hendelsen slik at du skriver om det her etter at festen var begynt? Betyr det at stemningen ble litt trykket på festen pga dette?

Gjest Enn du?

Du skulle på fest til henne kl 19? Og fortsatte å gruble på denne hendelsen slik at du skriver om det her etter at festen var begynt? Betyr det at stemningen ble litt trykket på festen pga dette?

Nei. Festen ble morsom den. Måtte bare få det ut i etterkant :-)

Gjest Elextra

Litt tåpelig oppførsel av din venninne, men det er sånt en må se i fingrene med om det gjelder gode venninner og det ikke skjer gjentakende. Skjer det hele tiden får du si fra.

Ingen grunn til å gå å irritere seg - da stjeler hun ikke bare din tid, men din energi også! ;P

Gjest ikke greit

Jeg syns hun behandlet deg med lite respekt. Jeg ville tatt opp med henne at det ikke er ok oppførsel, og at det kan forårsake uhell pga bilkjøring.

Min mor er den eneste jeg kjenner som har gjort noe liknende, og da sa jeg veldig tydelig og sint fra, at det ikke var ok.

Annonse

Gjest Enn du?

Legger igjen en melding, så ser de den når de er ledige. Er det veldig viktig, kan jeg finne på å ringe samboer eller barn til den jeg vil nå. Hvor gammel er denne venninna? Den slags hadde jeg mer forventet av en tenåring.

Hun er 30 år. Hun er singel og har ikke barn så jeg tror at ensomhet har gjordt henne sånn. Dessverre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...