Gjest sangsol Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg innrømmer gladelig at jeg aldri har skifta dekk på bilen min. Min eks gjorde det de åra vi var sammen - han var dobbelt så stor og sterk som meg, og gjorde jobben unna på en brøkdel av tid i forhold til hva det ville tatt meg. Nå gjør kjæresten min det for meg, eller så har Fatter eller brodern klint til og gjort det. I verste fall kjører jeg til et firma som utfører denslags, og får herligheten gjort på under 10 minutter. Jeg gidder ikke utsette min allerede sjabre rygg for noe som jeg veit at gjør den verre. Men hadde jeg MÅTTET skifte dekk, hadde jeg vel klart det, som alle andre. ''Men hadde jeg MÅTTET skifte dekk, hadde jeg vel klart det, som alle andre'' Det trodde jeg også. Helt til jeg punkterte på landevei, og skulle forsøke skifte til reseverhjul. Det var HELT umulig. Ingen muttere ville opp uansett hvor hardt jeg prøvde. Jeg prøvde da å speide etter andre biler som kunne stoppe for å hjelpe meg. Men dessverre var det helt stille... Til slutt satte jeg meg i bilen, og kjørte på felgen til nærmeste bensinstasjon og betalte dem for jobben. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366709-hjulskift-er-en-%C2%ABmannegreie%C2%BB/page/2/#findComment-3193346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.