Gjest chikka Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du mener Sør må være barnløs siden han sier at han tar sjansen på en vaksine som, i verste fall, kan gi hans barn narkolepsi... Sør mener det er verre at barnet dør av svineinfluensa pga manglende vaksine. Det er statistisk større sjanse for å dø av svineinfluensa enn for å få narkolepsi av vaksinen - så da blir det feil å skylde sør for å ha sin mening fordi han er barnløs.. Skjønte du hva jeg mente nå? Jeg mener Sør må være barnløs på bakgrunn av hans holdning til de som har fått narkolepsi (det innlegget faktisk omhandler). Det er ingen medfølelse å spore i forhold til de som har blitt rammet av dette. Valget stod ikke mellom å overleve (sette vaksine) eller dø (få influensa). Man kunne faktisk la være å vaksinere seg og sjansen for å overleve var svært stor. Dette kom også relativt fort frem, selv om media hver dag talte antall døde for å forsøke å skape noe som ikke fantes. Det døde svært få av denne influensaen sammenlignet med den årlige som rammer. Nå handler ikke innlegget om dette, men de uskyldige barna som har blitt rammet av en svært alvorlig sykdom de trolig ikke hadde blitt rammet av dersom de hadde unnlatt å ta denne vaksinen. Utover dette orker jeg rett og slett ikke kommentere "dumskapen" din. Da tenker jeg på de foregående "spm" dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg mener Sør må være barnløs på bakgrunn av hans holdning til de som har fått narkolepsi (det innlegget faktisk omhandler). Det er ingen medfølelse å spore i forhold til de som har blitt rammet av dette. Valget stod ikke mellom å overleve (sette vaksine) eller dø (få influensa). Man kunne faktisk la være å vaksinere seg og sjansen for å overleve var svært stor. Dette kom også relativt fort frem, selv om media hver dag talte antall døde for å forsøke å skape noe som ikke fantes. Det døde svært få av denne influensaen sammenlignet med den årlige som rammer. Nå handler ikke innlegget om dette, men de uskyldige barna som har blitt rammet av en svært alvorlig sykdom de trolig ikke hadde blitt rammet av dersom de hadde unnlatt å ta denne vaksinen. Utover dette orker jeg rett og slett ikke kommentere "dumskapen" din. Da tenker jeg på de foregående "spm" dine. Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen. Og da har man ikke engang begynt på de som fikk varige mén fra influensaen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 så hvis det kom en farlig sykdom til norge, der leger sa at du må ta denne vaksinen, ellers så dør du. og du tar vaksinen, og får en bivirkning som f.eks. narkolepsi. så hadde du jublet, fordi du slapp å dø? det går faktisk an å tenke noe annet enn svart/hvitt! og hvis det kom fram i ettertid at det var litt overdrevet denne oppfordringen til å ta vaksinen, ville du fortsatt jublet, ikke vært det minste skeptisk, pga du slapp å dø (fortsatt)... er lett å skjønne at du aldri har levd med kronisk sykdom, hvor hardt det kan være. og at en kanskje kan føle seg litt lurt hvis en får en sånn skrekkelig bivirkning. Ja, jeg ville (som alle andre ikke-paranoide mennesker) foretrukket narkolepsi fremfor død. Jeg lever daglig med flere kroniske sykdommer, og du dummer deg nå ut slik at det faktisk er ordentlig pinlig for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen. Og da har man ikke engang begynt på de som fikk varige mén fra influensaen. ''Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen.'' Broren min lå i koma og var døden nær i mange dager. At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chikka Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen.'' Broren min lå i koma og var døden nær i mange dager. At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet. ''At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet.'' Hva med å være i stand til uttrykke medfølelse med de som har fått varige mén av nettopp vaksinen? Beklager at nært familiemedlem ble veldig syk av influensa, men det bør ikke utelukke at du skulle være i stand til å føle med de som ble rammet hardt av å ta vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chikka Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen. Og da har man ikke engang begynt på de som fikk varige mén fra influensaen. Du er for svart/hvit for min del. Og det gjelder ikke bare i denne diskusjonen. Det finnes ikke noe midt i mellom for deg. Jeg velger å ikke svare deg mer. Jeg anser det som bortkastet tid. Jeg velger solen. Den er bra for kropp og sjel Adios! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet.'' Hva med å være i stand til uttrykke medfølelse med de som har fått varige mén av nettopp vaksinen? Beklager at nært familiemedlem ble veldig syk av influensa, men det bør ikke utelukke at du skulle være i stand til å føle med de som ble rammet hardt av å ta vaksinen. Å føle med er greit nok, men det er jo ikke noe alternativ til å vaksinere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er for svart/hvit for min del. Og det gjelder ikke bare i denne diskusjonen. Det finnes ikke noe midt i mellom for deg. Jeg velger å ikke svare deg mer. Jeg anser det som bortkastet tid. Jeg velger solen. Den er bra for kropp og sjel Adios! ''Du er for svart/hvit for min del. '' Ja, virkeligheten passer deg ikke, og derfor finner du på en annen. Faktum er at langt flere dør av influensaen. Du kan like det eller la være, men det er virkeligheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet.'' Hva med å være i stand til uttrykke medfølelse med de som har fått varige mén av nettopp vaksinen? Beklager at nært familiemedlem ble veldig syk av influensa, men det bør ikke utelukke at du skulle være i stand til å føle med de som ble rammet hardt av å ta vaksinen. Hvor er dine medfølelende innlegg for de pårørende til alle de (mange flere) som har dødd av H1N1? Og jeg gidder ikke lete opp innlegget nå, men jeg har allerede uttrykt at det selvsagt er fælt for de som blir rammet av narkolepsi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''Igjen - valget var ikke mellom "vaksine" og "å være frisk", men mellom "vaksine" og "å riskikere en ukjent influensa", som har en dødelighet som er LANGT større enn vaksinen.'' Broren min lå i koma og var døden nær i mange dager. At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet. Nei, det virker som en slags hjernevasket sekt, hvor hva som helst (inkl. at pasienten dør) er bedre enn at han blir vaksinert. Glad broren din overlevde, og er bedre nå. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''At noen tror ti tilfeller av narkolepsi kan sammenlignes med tapet av de som hadde dødd om vaksinen ikke hadde blitt gitt i slik utbredt grad eier hverken logikk, perspektiv eller solidaritet.'' Hva med å være i stand til uttrykke medfølelse med de som har fått varige mén av nettopp vaksinen? Beklager at nært familiemedlem ble veldig syk av influensa, men det bør ikke utelukke at du skulle være i stand til å føle med de som ble rammet hardt av å ta vaksinen. Jeg kjenner tre mennesker som har narkolepsi og det er sannelig ikke den verste kroniske sykdommen man kan få. Ikke for å mene at de med narkolepsi ikke har det kjipt, men det er jo en bagatell i forhold til å stryke med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grublendeikveld Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg kjenner tre mennesker som har narkolepsi og det er sannelig ikke den verste kroniske sykdommen man kan få. Ikke for å mene at de med narkolepsi ikke har det kjipt, men det er jo en bagatell i forhold til å stryke med. selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? her jeg bor var det ingen som fikk sykdommen. men de som tok vaksinen, fikk ubehagelige bivirkninger. en sliter med sterk hodepine. en gravid mistet sitt ufødte og eneste barn osv. og har hørt om flere ting som for dem blir tragiske og ødeleggende for livskvaliteten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? her jeg bor var det ingen som fikk sykdommen. men de som tok vaksinen, fikk ubehagelige bivirkninger. en sliter med sterk hodepine. en gravid mistet sitt ufødte og eneste barn osv. og har hørt om flere ting som for dem blir tragiske og ødeleggende for livskvaliteten. Jeg tror hadde den jeg, men i USA og ble ikke veldig syk. Dattera mi fikk hormonforstyrrelser av vaksinen, men minstemann hadde ingen bivirkninger. Jeg fikk ikke lov av legen å ta den. Men jeg hadde nok latt minstemann ta den flere ganger, dattera mi får bestemme sjøl. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? her jeg bor var det ingen som fikk sykdommen. men de som tok vaksinen, fikk ubehagelige bivirkninger. en sliter med sterk hodepine. en gravid mistet sitt ufødte og eneste barn osv. og har hørt om flere ting som for dem blir tragiske og ødeleggende for livskvaliteten. ''selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? '' Hvor mange ganger må du få det servert? Det står klart og tydelig: ''(Dagbladet): Britiske Health Protection Agency la i dag fram tall som viser at Storbritannia er hardere rammet av svineinfluensaen denne sesongen enn da epidemien skremte hele verden i 2009/2010. Særlig unge og middelaldrende ble rammet av influensadødsfall i Storbritannia denne sesongen, og 90 prosent av pasientene som fikk påvist influensa ved dødstidspunktet, var smittet av svineinfluensaen. Totalt dreier dette seg om 535 dødsfall. Under svineinfluensapandemien var tallet 474. - I Norge hadde vi 32 dødsfall i 2009/10-sesongen, og i årets sesong har vi hatt bare to. Så vi har gått ned, mens britene har sett en oppgang. Det er også trenden i en del andre land, som Irland, sier Preben Aavitsland i Folkehelseinstituttet til Dagbladet. I 2009/10-sesongen opplevde Norge 6,4 dødsfall per million innbygger, mens tallet i Storbritannia var 7,6. Denne sesongen er tallet for Norge 0,4 dødsfall per million, mens det i Storbritannia er 8,6. Aavitsland mener den omstridte massevaksineringen er grunnen til at Norge ikke ble like hardt rammet denne sesongen.'' Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/05/25/nyheter/svineinfluensa/storbritannia/norge/16658105/ Du har fått denne linken før - er den for vanskelig for deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grublendeikveld Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ''selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? '' Hvor mange ganger må du få det servert? Det står klart og tydelig: ''(Dagbladet): Britiske Health Protection Agency la i dag fram tall som viser at Storbritannia er hardere rammet av svineinfluensaen denne sesongen enn da epidemien skremte hele verden i 2009/2010. Særlig unge og middelaldrende ble rammet av influensadødsfall i Storbritannia denne sesongen, og 90 prosent av pasientene som fikk påvist influensa ved dødstidspunktet, var smittet av svineinfluensaen. Totalt dreier dette seg om 535 dødsfall. Under svineinfluensapandemien var tallet 474. - I Norge hadde vi 32 dødsfall i 2009/10-sesongen, og i årets sesong har vi hatt bare to. Så vi har gått ned, mens britene har sett en oppgang. Det er også trenden i en del andre land, som Irland, sier Preben Aavitsland i Folkehelseinstituttet til Dagbladet. I 2009/10-sesongen opplevde Norge 6,4 dødsfall per million innbygger, mens tallet i Storbritannia var 7,6. Denne sesongen er tallet for Norge 0,4 dødsfall per million, mens det i Storbritannia er 8,6. Aavitsland mener den omstridte massevaksineringen er grunnen til at Norge ikke ble like hardt rammet denne sesongen.'' Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/05/25/nyheter/svineinfluensa/storbritannia/norge/16658105/ Du har fått denne linken før - er den for vanskelig for deg? føler du deg mye bedre når du kan rakke ned på folk? du er en stor, arrogant, irriterende figur. for å si det på en annen måte. det finnes blodprøver og andre prøver en kan ta, der en kan finne ut om en har kreft i kroppen. går du hver måned og tar de prøvene? eller satser du på at alt er ok? for om det er mye styr med de prøvene, så er det jo bedre å ta de enn å dø av kreft? det jeg mener er at det er mange dødsårsaker her i livet. hvis en skal forsikre seg mot alle, så må en hver måned gå og ta prøver og finne ut om en har kreft. en må ta alle vaksiner som finnes. en må aldri kjøre bil/være ute i trafikken. en må spise kun ren mat. osv. en kan holde på i det uendelige med å ramse opp ting som er farlige i livet. og en må ta visse valg. jeg tok ikke vaksinen. og jeg ble ikke syk. hurra for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 føler du deg mye bedre når du kan rakke ned på folk? du er en stor, arrogant, irriterende figur. for å si det på en annen måte. det finnes blodprøver og andre prøver en kan ta, der en kan finne ut om en har kreft i kroppen. går du hver måned og tar de prøvene? eller satser du på at alt er ok? for om det er mye styr med de prøvene, så er det jo bedre å ta de enn å dø av kreft? det jeg mener er at det er mange dødsårsaker her i livet. hvis en skal forsikre seg mot alle, så må en hver måned gå og ta prøver og finne ut om en har kreft. en må ta alle vaksiner som finnes. en må aldri kjøre bil/være ute i trafikken. en må spise kun ren mat. osv. en kan holde på i det uendelige med å ramse opp ting som er farlige i livet. og en må ta visse valg. jeg tok ikke vaksinen. og jeg ble ikke syk. hurra for meg. Ja, det finnes dårlig mat, og det finnes bilulykker. Hva har det å gjøre i en diskusjon om hvorvidt H1N1-vaksine er farligere enn sjansen for å død eller bli alvorlig skadet av selve H1N1? Du VET at det statistisk sett er farligere å ikke vaksinere seg. Hva er egentlig problemet? At du er redd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har ikke bedt noen la være å ta vaksiner. Dette var imidlertid en lite utprøvd vaksine og barn fikk lide for det. Hvordan skal man kunne få noe annet enn en relativt lite utprøvd vaksine, mot et nytt virus? Vet du hvor lang tid det tar å utvikle en ny vaksine på forsvarlig vis? Selv når man har tid til å bruke mange år, vil det kunne forekomme uventede hendelser hos noen få av de mange som tar vaksinen. Det er statistisk umulig at det ikke vil skje spontanaborter, dødsfall og utbrudd av sjeldne sykdommer blant de som tar en vaksine, forutsatt at det er mange nok som tar den. Øk volumet og forleng tidsrommet, så blir det enda fler. For drøye 20 år siden var det mange flere tilfeller av krybbedød her i landet. Siden dette i hovedsak rammer de babyene som er midt oppi barnevaksineprogrammet, var det også flere av de som døde, som hadde tatt f.eks. trippelvaksinen like før. Derfor ble det med ujevne mellomrom hylt om at barnevaksinene var livsfarlige. Nå har man funnet mange flere forholdsregler mot krybbedød, og det dør langt færre. De blir det nødvendigvis også bare noen ganske få som dør rett etter at de har tatt trippelvaksinen, og den får ikke skylden lenger. Det finnes faglig funderte statistiske modeller som er anerkjent over hele verden, som brukes når man regner på årsak - virkning, både innen medisinsk forskning og andre fagfelt. Bare spør f.eks. en statistiker som jobber i et forsikringsselskap. At to hendelser faller tett sammen i tid, er ikke noe bevis på at den første var årsak til den andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg mener Sør må være barnløs på bakgrunn av hans holdning til de som har fått narkolepsi (det innlegget faktisk omhandler). Det er ingen medfølelse å spore i forhold til de som har blitt rammet av dette. Valget stod ikke mellom å overleve (sette vaksine) eller dø (få influensa). Man kunne faktisk la være å vaksinere seg og sjansen for å overleve var svært stor. Dette kom også relativt fort frem, selv om media hver dag talte antall døde for å forsøke å skape noe som ikke fantes. Det døde svært få av denne influensaen sammenlignet med den årlige som rammer. Nå handler ikke innlegget om dette, men de uskyldige barna som har blitt rammet av en svært alvorlig sykdom de trolig ikke hadde blitt rammet av dersom de hadde unnlatt å ta denne vaksinen. Utover dette orker jeg rett og slett ikke kommentere "dumskapen" din. Da tenker jeg på de foregående "spm" dine. ''Man kunne faktisk la være å vaksinere seg og sjansen for å overleve var svært stor.'' Klart det! Men det er også svært minimale sjanser for at man får narkolepsi av vaksinen, så her gjelder det å holde tunga rett i munnen.... Jeg mener det er opp til hver enkelt å velge hva man våger å ta sjansen på. Jeg våga ikke å ta sjansen på at noen i min familie skulle dø av sykdommen, så derfor valgte jeg å vaksinere barna og meg. Alle vet det er risikoer forbundet både mht vaksinering og ikke-vaksinering, så får man finne ut hvilken av risikoene man er villig til å ta. For meg ville det vært langt verre om et av barna mine døde enn om det fikk narkolepsi. Skjønner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3193959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 selvfølgelig er det en bagatell i forhold til å dø. men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen? her jeg bor var det ingen som fikk sykdommen. men de som tok vaksinen, fikk ubehagelige bivirkninger. en sliter med sterk hodepine. en gravid mistet sitt ufødte og eneste barn osv. og har hørt om flere ting som for dem blir tragiske og ødeleggende for livskvaliteten. '' men hvor stor var egentlig sjansen for å få svineinfluensaen?'' Her var det flere som var syke i ulik grad. Sambo fikk den, han var dårlig. Ett annet familiemedlem fikk den, var skikkelig dårlig. Osv. Jeg la meg ikke oppi hva folk gjorde, men valgte det beste for oss. Fikk endel tyn av noen for fordi vi vaksinerte oss, og denne personen fikk faktisk influensaen og ble alvorlig syk. Til alt hell overlevde personen, men det var kunstig koma og ustabilt lenge. Jeg tror endel var nok syke og var dårlig i ulik grad, og jeg tror vi kan finne historier som viser at noen ikke ble så dårlige, andre veldig syke, noen fikk bivirkninger, noen ikke. Jeg synes det er trist dersom noen barn har blitt syke av vaksinen. Allikevel angrer jeg ikke at vi tok den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366722-sammenheng-h1n1-vaksine-og-narkolepsi-i-norge/page/4/#findComment-3194024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.