Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg husker er at eksen (vi bodde sammen da) var på do om morran og tydeligvis hadde hørt på radioen for da han kom inn på soverommet sa han:"Prinsesse Diana er død!" og det første jeg tenkte var:"Nå har det rablet for ham!" Det hadde det jo ikke.

Oj ville hun virkelig blitt 50 idag. Jeg husker veldig godt da hun døde. Jeg hadde tatt et tog tidlig om morgenen, og da jeg kom ut på perrongen, slo avis-forsidene mot meg. Jeg kunne ikke tro det var sant, fikk helt sjokk, var helt på gråten. Resten av dagen mens jeg var på jobb lå det i meg som en stor smerte.

Annonse

Jeg husker manne hentet avisa i postkassa og overskriften var "Prinsesse Diana hard skadet i bilulykke". Vi skulle sjekke tekst-tv etter oppdateringer, og så da at hun var død.

Det var et sjokk, men det verste var dagen etter dette, da avisa hadde bilde av sønnene hennes på vei til gudstjeneste, med billedteksten "To morløse gutter". Jeg satt der med min lille guttebaby og tok til tårene.

Gjest prust

Jeg husker faktisk ikke den nyheten - husker ikke noe om hvordan jeg hørte det eller hvor jeg var. Men husker at da det var begravelse, var jeg på speidertur. Flere av lederne ville gjerne ha fulgt med på TV under begravelsen, men det kunne vi ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...