Gå til innhold

Tampongvoldtekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• ShitDiddelyDo

8

• Mandolaika

8

• XbellaX

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Og jeg som trodde en manns edlere deler måtte penetrere en kvinne uten samtykke for at det skulle bli voldtekt?

Det er vel graviditet og kjønnsykdommer som er det største problemet,eller hva?

''Og jeg som trodde en manns edlere deler måtte penetrere en kvinne uten samtykke for at det skulle bli voldtekt?''

Det er åpenbart at "gjenstander" også teller, det være seg tamponger eller annet.

Den andre kommentaren din er for dum til å si noe på.

Gjest Hulderen

Og jeg som trodde en manns edlere deler måtte penetrere en kvinne uten samtykke for at det skulle bli voldtekt?

Det er vel graviditet og kjønnsykdommer som er det største problemet,eller hva?

Voldtekt er alltid grusomt, uansett om det er penis eller gjenstander som har penetrert.

Men du har et poeng. Faren for kjønnssykdom eller graviditet er en tilleggsbelastning som de som blir penetrert med noe annet enn penis slipper.

''Kan det ha blitt gjort fordi jenta hadde glemt å bytte tampongen selv, altså i beste mening, så den ikke skulle bli så overfylt at den ikke ville ut da hun våknet igjen?''

Lever vi i samme verden?

Hvordan kan andre mistenke at tampongbytte er på sin plass med mindre ho blør synlig gjennom klærne?

Hvorfor tror kompisen og vennene i så fall at det er OK å bytte denne mens dama er sanseløst berusa?

Og en tampong så overfylt at den ikke vil ut?!

Voldtekt høres kanskje pussig ut, men prøv å sette deg i tilsvarende situasjon... Krenkende er fornavnet.

Jeg har ikke sagt noen ting om at dette er en ok ting å gjøre.

Annonse

Normale mennesker gjør bare ikke slikt, Mandolaika. Og langt mindre i slike tilfeller.

Det er LANGT over streken.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke sagt at det er ok i det hele tatt, luftet bare mulig grunner siden jeg ikke aner hva slags grunner tiltalte evt. måtte ha.

Gjest togli

Jeg har da virkelig ikke sagt at det er ok, prøvde bare å finne en mulig grunn siden den som gjorde det ikke har uttalt seg.

Skjønner det, men jeg synes virkelig ikke det finnes en eneste formildende omstendighet (kanskje ikke annet enn ungdommelig dumskap og manglende evne til klar tenkning) her.

Gjest Mann1958

'' Det er vel graviditet og kjønnsykdommer som er det største problemet,eller hva?''

Du er bare nødt til å komme fra der ingen kunne tru at nokon kunne bu.

Hvorfor diskuterer vi noe som IKKE er voldtekt egentlig?

For en mann å diskutere voldtekt,er jo egentlig bare å gå rundt i tåka uansett.Vi forstår ikke hverken kvinnen eller mannen.Jeg har aldri vært innefor ett amerikansk fengsel,så dette vet jeg lite om,men jeg kan jo gjette.

Beklager om jeg har tråkket på noen ømme kvinne-tær.

Voldtekt er og blir et stort overgrep uansett hvem som er offeret.

For en mann å diskutere voldtekt,er jo egentlig bare å gå rundt i tåka uansett.Vi forstår ikke hverken kvinnen eller mannen.Jeg har aldri vært innefor ett amerikansk fengsel,så dette vet jeg lite om,men jeg kan jo gjette.

Du tråkker ikke på ømme kvinnetær du tråkker på andre mennesker. Du viser en uvitenhet som er helt makaløs. Du er klar over at menn og blir voldtatt?

Fordi det teller som voldtekt.

Og du tråkker flere på tærne.

Annonse

Du tråkker ikke på ømme kvinnetær du tråkker på andre mennesker. Du viser en uvitenhet som er helt makaløs. Du er klar over at menn og blir voldtatt?

''Du er klar over at menn og blir voldtatt?''

Jo, men det er tydeligvis noe som kun forgår i amerikanske filmer eller 'over there'...:

''Jeg har aldri vært innefor ett amerikansk fengsel,så dette vet jeg lite om,men jeg kan jo gjette.''

ShitDiddelyDo

'' Beklager om jeg har tråkket på noen ømme kvinne-tær.''

Du tråkket på en øm mannetå.

Om dette er "voldtekt" eller "overgrep" er av mindre relevans.

Det var nok din kommentar om at det verste med voldteker er faren for sykdommer og graviditet, folk reagerte på, og med mindre du har et menneskesyn fra helvete, tror jeg du også forstår at den kommentaren var litt drøy når du får tenkt deg om.

Håper jeg i hvert fall ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...