AneM1365380603 Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Det er sant..! Han er slettes ikke verst Nå venter vi på at en av våre kunstnere skal male han også i nettoen - med flagget til topps ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Ja, han er flott, og blikket er til å drukne i *hm* Men med kunnskapen og hele pakka blir det nesten i meste laget.... 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg liker han godt som person og politiker, men jeg sklir ikke akkurat av stolen. 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Det er sant..! Han er slettes ikke verst Nå venter vi på at en av våre kunstnere skal male han også i nettoen - med flagget til topps ) Apropos denne medieomtalen om at SBJ ble malt "med flagget til topps"... _topps_?? Jeg har ikke sett noen slike før ihvertfall. Jeg vil heler si at det flagget så ut som om det hadde vært utsatt for stiv kuling. Eller kanskje en flau bris...? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg liker han godt som person og politiker, men jeg sklir ikke akkurat av stolen. ''jeg sklir ikke akkurat av stolen'' *knegg* 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 ''jeg sklir ikke akkurat av stolen'' *knegg* Jeg var hakket nærmere akkurat det da jeg så Jensemann i dette programmet;-) http://www.nrk.no/programmer/sider/mysteriet_norge/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg var hakket nærmere akkurat det da jeg så Jensemann i dette programmet;-) http://www.nrk.no/programmer/sider/mysteriet_norge/ Vi har en pen statsminister, men JGS er likevel mer tiltrekkende 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Apropos denne medieomtalen om at SBJ ble malt "med flagget til topps"... _topps_?? Jeg har ikke sett noen slike før ihvertfall. Jeg vil heler si at det flagget så ut som om det hadde vært utsatt for stiv kuling. Eller kanskje en flau bris...? Mhm.. Enig.. Det var da ikke til topps. Enten var det på vei opp eller ned. Småslække saker altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.