Bipp Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Har en som er til fingrene, den egnet seg ikke til tærene. 0 Siter
Bipp Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 Hvorfor ikke spørre på apoteket? Takk for tips. 0 Siter
Gjest saks Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 På tørne duger vel bare neglsaks? Og det får du vel stort sett alle steder vhor du også får klipper ;-) 0 Siter
Bipp Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 På tørne duger vel bare neglsaks? Og det får du vel stort sett alle steder vhor du også får klipper ;-) Ikke riktig. Hadde en tånegleklipper fra Clas som fungerte greit, men den rustet i stykker. 0 Siter
Gjest saks Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Ikke riktig. Hadde en tånegleklipper fra Clas som fungerte greit, men den rustet i stykker. Ok. du får ikke en ny en på clas, da? 0 Siter
Bipp Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 Ok. du får ikke en ny en på clas, da? Jo, men den varte ikke så lenge pga. innpakningen den er i, så jeg vil ha en annnen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jo, men den varte ikke så lenge pga. innpakningen den er i, så jeg vil ha en annnen. Jeg tror det finnen i forskjellige størrelser på apotek. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jo, men den varte ikke så lenge pga. innpakningen den er i, så jeg vil ha en annnen. Skulle egentlig svare hovedinnlegget ditt da ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.