Gå til innhold

Utemøblene mellom Svinesund og Nordby

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer jeg på varmen

Etter Svinesund på veg til Nordby shoppingssenter ligger en stor plass på høyre hånd de selger utemøblement. Har du vært der? Hvordan er prisene der i forhold til Jysk, Plantasjen ol her i Norge?

Skulle hatt nytt utemøblement, kvalitet til en grei penge. Og sånn kjempestor parasoll.

Er det noe å spare på å dra dit?

Fortsetter under...

Gjest skuffa jeg

Har vært der flere ganger og jeg synes det er dyrt.

Man får rimeligere møbelgrupper i Norge på jysk og Plantasjen og sånt.

Men på rådyre møbelgrupper er de nok rimeligere enn de er i Norge, så det spørs hva du skal ha i utgangspunktet.

Ferskenblomst

Var innom for ikke så lenge siden, på jakt etter et hagebord. Har handlet der tidligere og har vært fornøyd, men nå var utvalget utrolig dårlig, og prisene har gjort et kjempehopp oppover. Vi kommer ikke til å handle der mer hvis ikke kvaliteten blir bedre og prisene litt mer fornuftig.

Gjest Lurer jeg på i varmen

''Og sånn kjempestor parasoll.

''

Det skulle vi ha også, men det har de ikke lenger. Ikke får de inn heller.

De har 3m.dia på Biltema til 700 kr. Veldig fin for en såpass grei penge. Har ikke funnet den rimeligere noe sted. Og når Sverige da også er dyrt så blir det denne for meg :)

Annonse

Var innom for ikke så lenge siden, på jakt etter et hagebord. Har handlet der tidligere og har vært fornøyd, men nå var utvalget utrolig dårlig, og prisene har gjort et kjempehopp oppover. Vi kommer ikke til å handle der mer hvis ikke kvaliteten blir bedre og prisene litt mer fornuftig.

Takk. Da dropper jeg å handle der :)

Har vært der flere ganger og jeg synes det er dyrt.

Man får rimeligere møbelgrupper i Norge på jysk og Plantasjen og sånt.

Men på rådyre møbelgrupper er de nok rimeligere enn de er i Norge, så det spørs hva du skal ha i utgangspunktet.

Jeg er ute etter litt rimeligere saker. Gode men okey pris, så da blir ikke Sverige et alternativ for meg. Takk for hjelpen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...