Gå til innhold

Har du virkelig tabbet deg ut noen gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dødspinlig

Jeg var utsendt journalist på en utstilling av kunstakademiet en gang. Jeg gikk å intervjuet folk og knipset bilde. Ved et tilfelle tok jeg noen steg bakover og hørte et hyl. Det viste seg at noen hadde laget en formasjon av potetmel på gulvet, og der sto jeg midt i bilde. Jeg gipset, unskyldte meg og alle var helt forferdet. Mens jeg gikk videre laget jeg spor av potetmel i lokalet. Mine kollegaer lo godt av brøleren, men ikke kunstneren.

Jeg var utsendt journalist på en utstilling av kunstakademiet en gang. Jeg gikk å intervjuet folk og knipset bilde. Ved et tilfelle tok jeg noen steg bakover og hørte et hyl. Det viste seg at noen hadde laget en formasjon av potetmel på gulvet, og der sto jeg midt i bilde. Jeg gipset, unskyldte meg og alle var helt forferdet. Mens jeg gikk videre laget jeg spor av potetmel i lokalet. Mine kollegaer lo godt av brøleren, men ikke kunstneren.

"formasjon av potetmel" + "kunstner" = LOL!

Du trådte rett og slett inn i verket og ble dermed en del av verket.

Ja, en gang på jobben hadde jeg koblet noe feil(elektrisk), som gjorde at et mekanisk system ikke stoppet når det skulle, men krasjet, og ødela en del. Da jeg hørte om at denne mekaniske feilen som skjedde, tenkte jeg ikke over det med en gang at det kunne ha sammenheng med det jeg hadde koblet. Men om kvelden dukket tanken opp om at dette kunne være min feil. Jeg syntes det var forferdelig trasig, og grudde meg til å gå på jobb dagen etter.

Da jeg kom på jobb, kontrollerte jeg koblingen og oppdaget hva jeg hadde gjort feil. Jeg gikk da til sjefen min og fortalte hva som hadde skjedd. Jeg var helt fortvilet, men heldigvis hadde jeg er rolig og avbalansert sjef. Han spurte om noen hadde blitt skadet. Det var det ikke, så da skulle jeg ikke være lei meg, sa han. Det var bare snakk om penger og en del ekstra arbeid for mekanikerene. Jeg var glad for at han så sånn på det. Jeg er glad jeg ikke jobber i helsevesenet, hehe.... Mye værre å gjøre tabber når det går ut over mennesker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...