Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Å, han _er_ så full av seg selv! Har du sett eller møtt ham?

Usj, er han? Har opplevd han på 5-6 Vamp-konserter og 1 konsert med Johnsen & Nordberg, men aldri møtt han personlig, nei. Ikke ta fra meg illusjonen da, oppblåst ego er _ikke_ sexy :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Usj, er han? Har opplevd han på 5-6 Vamp-konserter og 1 konsert med Johnsen & Nordberg, men aldri møtt han personlig, nei. Ikke ta fra meg illusjonen da, oppblåst ego er _ikke_ sexy :-/

Kanskje han bare hadde et par, tre dårlige dager...?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var det ja:-) Ble ikke han tatt for offentlig onani på torget?

''Ble ikke han tatt for offentlig onani på torget?''

Næsj, det sto noe slikt i bakgrunnen på den ytterst tvilsomme sida jeg linka til for å vise deg det sexy bildet... Men siden jeg er på vei til køys velger jeg resolutt å fortrenge spørsmålet ditt, samt å ta inn over meg slik tarvelig sladder, grynt & mumle *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ble ikke han tatt for offentlig onani på torget?''

Næsj, det sto noe slikt i bakgrunnen på den ytterst tvilsomme sida jeg linka til for å vise deg det sexy bildet... Men siden jeg er på vei til køys velger jeg resolutt å fortrenge spørsmålet ditt, samt å ta inn over meg slik tarvelig sladder, grynt & mumle *s*

Ok:-) Men det var jo etter denne episoden de fikk ny vokalist. Sov godt da, Angustia:-) Jeg skal legge meg jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-) Men det var jo etter denne episoden de fikk ny vokalist. Sov godt da, Angustia:-) Jeg skal legge meg jeg også:-)

Hehe, prøvde å være litt sjølironisk siden jeg faktisk ikke hadde fått med meg den lite flatterende episoden... Jaja, jeg rister av meg bildet av VJ på torget og ønsker deg også ei god natt & søte drømmer, Colette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Det er utrolig hvor mange sidrumpa mannfolk som finnes når de har blitt over 40 og enda verre når de runder 50 og 60.

Enig! Jeg bør trolig kjappe meg før de blir for gamle og enda mer sidrumpa?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg bør trolig kjappe meg før de blir for gamle og enda mer sidrumpa?:P

Sånn ja! Helt riktig tolket. Jeg er nesten litt stolt av deg, togli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Sånn ja! Helt riktig tolket. Jeg er nesten litt stolt av deg, togli:)

Takker og bukker! Er igrunnen litt stolt av meg selv og min aktive holdning til problematikken selv også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! Er igrunnen litt stolt av meg selv og min aktive holdning til problematikken selv også :P

Regner med at vi får jevnlige rapporter etterhvert som romansen drar i gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor ikke?

Det er han som "maser" ;)''

Greit om det er kortvarig. I motsatt tilfelle kommer han vel til å angre om noen år.

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må se han som den mannen han er, ikke alderen. 'Deit', kos dere og bli bedre kjent, dere skal da ikke gifte dere imorra ;)

"Kjenner" deg som ei svært fornuftig dame og god mor her fra DOL, du har nok dømmerkraft så det holder om forholdet varer eller ei.

Men ha følgende tenkte scenario i bakhodet: Om 10 år er du 51 år og bestemor, mens han er 41 år og begynner å føle på lengselen etter 'egenproduserte' barn...

Men som sagt: Kos deg og nyt det :-)

''Men ha følgende tenkte scenario i bakhodet: Om 10 år er du 51 år og bestemor, mens han er 41 år og begynner å føle på lengselen etter 'egenproduserte' barn..''

Jeg synes ikke man kan tenke sånn i det hele tatt. Har man blitt enige om noe, så får man forholde seg til det - og ikke ta denne type bekymringer før de eventuelt dukker opp. Det er ikke sikkert de dukker opp en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go for it :)

Synes dette er helt uproblematisk. Det er personligheten, felles interesser, felles ønsker for livet som er viktig. Har du funnet en som matcher dette så er det jo flott (uavhengig av alder når begge er voksne) :)

...og mens du tenker på dette, eller finner ut av ting, så kan du jo kose deg underveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Regner med at vi får jevnlige rapporter etterhvert som romansen drar i gang;)

haha, aldri sikkert det blir en romanse en gang - jeg liker bare å være føre var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tenker elsker ;)

Hvis det er en som er så fin at jeg gidder å ta en "smak", så blir jeg garantert forelska også, så jeg tror ikke det å kun ha en elsker er noe for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Go for it :)

Synes dette er helt uproblematisk. Det er personligheten, felles interesser, felles ønsker for livet som er viktig. Har du funnet en som matcher dette så er det jo flott (uavhengig av alder når begge er voksne) :)

...og mens du tenker på dette, eller finner ut av ting, så kan du jo kose deg underveis ;)

;-)

Innser at jeg bør slippe kontrollfreaken i meg og leve livet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig normalt der mannen min kommer fra. Mange i hans generasjon, i 30åra, er gift med damer som har barnebarn. Mannen min er snart 30 og allerede gammel-onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har nok til felles og ikke er på totalt forskjellige stadier i livet vil dette være helt topp. Og som Elis31 skriver, kvinner lever ca. 10 år lengre og er seksuelt på topp senere enn menn.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Fullstendig normalt der mannen min kommer fra. Mange i hans generasjon, i 30åra, er gift med damer som har barnebarn. Mannen min er snart 30 og allerede gammel-onkel.

Ok, greit å vite at jeg kan utvide mannesøket mitt litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...