Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et langt innlegg i sted om stebarn i en annen tråd her. Men jeg orket ikke og sende det og ta diskusjonen som ville måtte komme.

Jeg har prøvd det meste:-) Ung, jevngammel sveiser, psykolog osv. Og jeg har gitt opp, og gidder ikke mer:-)

Jeg skjønner godt at du ikke gidder å ta den diskusjonen. Men om du ikke får medhold av skilte mødre så hadde du kanskje fått medhold av unger som har opplevd å få steforeldre og så har kjent det på kroppen hvordan det kan være.

Jeg tviler sterkt på at jeg treffer en mann jeg vil ha og hadde jeg gjort det så hadde han aldri fått flyttet inn til meg, sokkene sine kan han vaske i sin egen vaskemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Er ikke du gift med en mann som er en del eldre enn deg da? :-) Jeg kjenner mange menn under 40, som verken har lyst på, eller kunne tenke seg barn, noensinne.

Jo, men han vil jo ikke ha flere barn heldigvis ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et langt innlegg i sted om stebarn i en annen tråd her. Men jeg orket ikke og sende det og ta diskusjonen som ville måtte komme.

Jeg har prøvd det meste:-) Ung, jevngammel sveiser, psykolog osv. Og jeg har gitt opp, og gidder ikke mer:-)

Jeg tror du kunne passe sammen med en kunstner. En av det slaget som er selvstendig og liker å trekke seg tilbake og holde på med sitt, men som er glødende tilstede i nået sammen med deg når det passer. Jeg tror du trenger mye frihet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltenberg og jeg har vært sånn nesten naboer, jeg kjenner ham ikke altså bare vært på hils på vei til barnehagen og han er mye kjekkere i virkeligheten enn han er på tv og bilder.

Han er ikke videre fotogen, det har jeg i alle fall lagt merke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Sånn på det sexuelle planet er aldersforskjellen den riktige veien, ikke feil vei slik du hevder.

Bortsett fra det ville jeg vært skeptisk. Mannen vil kanskje ha barn en eller annen gang og kan komme til og forlate deg etter noen år.

Ja, ser den ..... måtte vært rimelig sikker før jeg hadde tatt sjansen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Gahr Støre er kjempekjekk, mens Stoltenberg bare er glatt. Så jeg håper han ligner mest på Gahr Støre.

Altså..han er ikke kjempelik noen av dem - men har noen av trekkene til begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nyt livet her og nå og dropp disse tankene om alder. Mannen er langt over sexuell lavalder;-)

Ja, det er heldigvis lenge siden han var 16 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Wow en krysning av Jens og Jonas.............går det an? De er råkjekke begge to;-)

Jeg er ikke på tuppa etter noen av dem egentlig, men når jeg titter på ham greier jeg ikke å fri meg for at det er en viss likhet der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke videre fotogen, det har jeg i alle fall lagt merke til:)

Han var så kjekk i virkeligheten at jeg ble litt shaky i knærne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kunne passe sammen med en kunstner. En av det slaget som er selvstendig og liker å trekke seg tilbake og holde på med sitt, men som er glødende tilstede i nået sammen med deg når det passer. Jeg tror du trenger mye frihet:)

Det har du nok rett i:-) Bare kunstneren ikke driver med støyende aktiviteter. Men min trang til frihet og egoistiske sysler har jo ikke akkurat minket etter 8 år alene. Før 2003 hadde jeg ikke vært alene en dag i hele mitt liv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er nesten en gammel kjenning han nå:) Jeg synes Jonas har det der rå i blikket. Intensitet.

Mulig...men det blir jo som og sammenligne et dådyr med en ulv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så kjekk i virkeligheten at jeg ble litt shaky i knærne ;o)

Hm. Såpass? Jeg tror jeg må se til å få studert ham på nært hold. Han begynner vel å turnere snart, så da får jeg møte opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig...men det blir jo som og sammenligne et dådyr med en ulv:-)

Nåvel...... Jeg ser ikke helt dådyret må jeg innrømme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men han vil jo ikke ha flere barn heldigvis ;o)

Det som er fordelen med at menn foretrekker yngre kvinner er jo nettopp at de har lenger tid til og produsere avkom. Så primitivt og enkelt er det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg er ikke på tuppa etter noen av dem egentlig, men når jeg titter på ham greier jeg ikke å fri meg for at det er en viss likhet der :P

Jeg er ikke på tuppa etter dem, men de er flotte, sympatiske og sjarmerende menn begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

På bildet der så han jo bare bakfull ut.

Noe sånt ja:-) Eller han ser ned, som muligens et dådyr ville gjøre. Sky og skremt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...