Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Regna med du ville si det :P

Jeg synes ikke 10 år er mye, og jeg ser ikke forskjellen på at det er kvinnen som er den eldre part.

Når du er 41 er alt over 25 greit, synes jeg, og for din del må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Jeg synes ikke 10 år er mye, og jeg ser ikke forskjellen på at det er kvinnen som er den eldre part.

Når du er 41 er alt over 25 greit, synes jeg, og for din del må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)

Haha, en gamling på min egen alder, ja :P Vel, jeg skulle gjerne hatt verdens flotteste 44-åring, men pga avstanden blir det ganske håpløst - så da får jeg gå litt ned i alder :P

25 blir dog noen år for ungt for meg, ja.. jeg skal tross alt ha ham litt mer enn bare i senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Haha, en gamling på min egen alder, ja :P Vel, jeg skulle gjerne hatt verdens flotteste 44-åring, men pga avstanden blir det ganske håpløst - så da får jeg gå litt ned i alder :P

25 blir dog noen år for ungt for meg, ja.. jeg skal tross alt ha ham litt mer enn bare i senga :P

Ok, muligens enig i begge deler. 41 er ikke så galt, og 25 er nok i underkant. :)

Men skal ikke du på ferie med en eller annen hunk snart? Er det han her eller er dette en ny? Du synes å være aktiv om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ok, muligens enig i begge deler. 41 er ikke så galt, og 25 er nok i underkant. :)

Men skal ikke du på ferie med en eller annen hunk snart? Er det han her eller er dette en ny? Du synes å være aktiv om dagen. :)

Jeg skal på ferie med en "hunk", men han er bare en kompis - så jeg har mitt på det tørre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Oj har du forelsket deg? Så koselig!

Vel, forelsket er vel å ta litt i. Må lukte litt på ham først før jeg vet om det bare er interesse eller noe mer der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De *host* ønsker seg nok ikke felles barn :P

Ja, litt snodig at aldersforskjell er ok den ene veien, men ikke den andre ;)

Jeg hadde garantert sagt "kjør på" om en annen spurte, men når det gjelder en selv blir en straks litt mer usikker ;)

Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)

Har han fått de barna han vil ha allerede da? Hvis ikke kan jo risikoen være stor at han om noen år vil ønske seg barn og bryte opp. Skjedde med min fetter, som i noen år hadde en mye eldre kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har han fått de barna han vil ha allerede da? Hvis ikke kan jo risikoen være stor at han om noen år vil ønske seg barn og bryte opp. Skjedde med min fetter, som i noen år hadde en mye eldre kjæreste.

Nei, har ikke barn.... men altså... dette er bare svermerier foreløpig, så får vi heller se - og ta det opp den dagen det evt blir alvor av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er det

Hvorfor ikke?

Det er han som "maser" ;)

''Hvorfor ikke?

Det er han som "maser" ;)''

Greit om det er kortvarig. I motsatt tilfelle kommer han vel til å angre om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Hvorfor ikke?

Det er han som "maser" ;)''

Greit om det er kortvarig. I motsatt tilfelle kommer han vel til å angre om noen år.

Hehe, den fødte pessimist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Thank's :)

En ting til; Du trenger ikke tenke giftemål helt fra starten av vettu ;-) Nyt både mannen og det å å bli kjent med han du, så kjenner du nok etterhvert om alder spiller noen rolle. Jeg har flere venner med aldersforskjell i både riktig og feil retning, og i ett av parene var den ene parten evig ung og den andre født moden. De har vært perfekt match i 20 år nå. Et annet par brøt etter et par år fordi den ene partens venneflokk og interesser fikk den andre til å føle seg gammel og utgått på dato. Men dette kan du jo ikke vite på forhånd, så nyt å bli kjent togli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke 10 år er mye, og jeg ser ikke forskjellen på at det er kvinnen som er den eldre part.

Når du er 41 er alt over 25 greit, synes jeg, og for din del må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)

Gamling på 41 du liksom... Snakker med deg om akkurat det om noen år, tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært omvendt hadde dere kvinner fort stemplet han som en gammel gris.....

Gammel gris, nei, 10 års aldersforskjell der mannen er eldst er da ikke uvanlig. Bare dersom hun er veldig ung kan han kalles gammel gris da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, forelsket er vel å ta litt i. Må lukte litt på ham først før jeg vet om det bare er interesse eller noe mer der :P

Er han også døv, eller er han hørende? :) Husker du snakket om dette for en stund tilbake... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love å ikke introdusere deg for min mann, så slipper du å sammenligne alle med ham ;-)

Min er nemlig verdens beste...

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

De *host* ønsker seg nok ikke felles barn :P

Ja, litt snodig at aldersforskjell er ok den ene veien, men ikke den andre ;)

Jeg hadde garantert sagt "kjør på" om en annen spurte, men når det gjelder en selv blir en straks litt mer usikker ;)

Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)

''Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)''

Uff, for min del kunne det vel nesten ikke vært verre. Like klysete begge to :P

Jeg kunne ikke tenkt meg en yngre mann igjen, men det går sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...