Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg tenker at du må se han som den mannen han er, ikke alderen. 'Deit', kos dere og bli bedre kjent, dere skal da ikke gifte dere imorra ;)

"Kjenner" deg som ei svært fornuftig dame og god mor her fra DOL, du har nok dømmerkraft så det holder om forholdet varer eller ei.

Men ha følgende tenkte scenario i bakhodet: Om 10 år er du 51 år og bestemor, mens han er 41 år og begynner å føle på lengselen etter 'egenproduserte' barn...

Men som sagt: Kos deg og nyt det :-)

Ja, ser den ;)

Tar en dag av gangen og bruker gooood tid ;)

Takk skal du ha :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Gå for det :) Ikke tenk, liker du typen og dere har det fint sammen så er det ikke noe problem. Møtte min kjæreste da jeg var like gammel som deg og han ti år yngre. Vi passer kjempe bra sammen og han fikk ferdigpakke, han synes det var helt ok. Ble veldig godt mottatt av hans familie Har i ettertid spurt nære og ikke fult så nære venner om hva de synes om aldersforskjellen. Alle har svart at de reagerte ikke på alderen i det hele tatt for de så at vi passet sammen." Alder feil vei " er forhistorisk. Mye interessant å lese av meninger her..synes noen er gammeldagse når ikke dama kan være eldst. Det kommer an på om man har felles interesser eller hvordan man er, har møtt folk som er unge men med gammeldagse i holdning og oppførsel.

Så kjekt å høre at det fungerer for dere da :)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Sånn på det sexuelle planet er aldersforskjellen den riktige veien, ikke feil vei slik du hevder.

Bortsett fra det ville jeg vært skeptisk. Mannen vil kanskje ha barn en eller annen gang og kan komme til og forlate deg etter noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn på det sexuelle planet er aldersforskjellen den riktige veien, ikke feil vei slik du hevder.

Bortsett fra det ville jeg vært skeptisk. Mannen vil kanskje ha barn en eller annen gang og kan komme til og forlate deg etter noen år.

Er ikke du gift med en mann som er en del eldre enn deg da? :-) Jeg kjenner mange menn under 40, som verken har lyst på, eller kunne tenke seg barn, noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløv

Er ikke du gift med en mann som er en del eldre enn deg da? :-) Jeg kjenner mange menn under 40, som verken har lyst på, eller kunne tenke seg barn, noensinne.

Mannen min og jeg var enige i at vi ikke skulle ha barn, men denne innstilling endret seg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg var enige i at vi ikke skulle ha barn, men denne innstilling endret seg fort.

Det har det ikke gjort hos de jeg kjenner. Men det kan jo selvfølgelig skje. Jeg tror folk i dag er temmelig bevisst hva de vil og ikke vil, både på lang og kort sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

De *host* ønsker seg nok ikke felles barn :P

Ja, litt snodig at aldersforskjell er ok den ene veien, men ikke den andre ;)

Jeg hadde garantert sagt "kjør på" om en annen spurte, men når det gjelder en selv blir en straks litt mer usikker ;)

Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)

Gahr Støre er kjempekjekk, mens Stoltenberg bare er glatt. Så jeg håper han ligner mest på Gahr Støre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gahr Støre er kjempekjekk, mens Stoltenberg bare er glatt. Så jeg håper han ligner mest på Gahr Støre.

Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gahr Støre er kjempekjekk, mens Stoltenberg bare er glatt. Så jeg håper han ligner mest på Gahr Støre.

Jens ser litt veik ut, synes jeg. Jonas er mye barskere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)

Og jeg synes det er helt motsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du også det ville ha vært greit om det var din sønn som var ti år yngre?

Ja, det synes jeg. Kompisen hans har gjort det, de har giftet seg også og fått barn og hun hadde barn fra før.

Faren til minstemann er 12 år yngre enn meg også. Nå gikk ikke det forholdet så bra da, men jeg er sikker på at det ikke var aldersforskjellen, nå har han funnet seg en som er 12 år yngre enn seg igjen.

Jeg tror jeg synes folk er altfor opptatt av alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart:-) Det var jo Stoltenberg som ble kåret til "mest sexy statsleder" her om dagen:

http://www.hegnar.no/okonomi/article616342.ece

Jeg så det, men jeg forstår ikke helt hva det er de ser i ham. Han har litt veike trekk, synes jeg. Over øynene. Øyenbrynene som går ned og får ham til å se litt tuslete ut. Men han gjør seg bedre i levende bilder. På Skavlan var han jo veldig sjarmerende, men sexy er noe helt annet og litt råere for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg. Kompisen hans har gjort det, de har giftet seg også og fått barn og hun hadde barn fra før.

Faren til minstemann er 12 år yngre enn meg også. Nå gikk ikke det forholdet så bra da, men jeg er sikker på at det ikke var aldersforskjellen, nå har han funnet seg en som er 12 år yngre enn seg igjen.

Jeg tror jeg synes folk er altfor opptatt av alder.

Jeg levde i 5 år med en mann som var 15 år yngre enn meg. Det var litt vel mye, kanskje. Vi fikk problemer av den grunn, innimellom, men det var ikke det som tok knekken på forholdet. Aldersforskjellen var verre for omgivelsene enn den var for oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, men jeg forstår ikke helt hva det er de ser i ham. Han har litt veike trekk, synes jeg. Over øynene. Øyenbrynene som går ned og får ham til å se litt tuslete ut. Men han gjør seg bedre i levende bilder. På Skavlan var han jo veldig sjarmerende, men sexy er noe helt annet og litt råere for meg:)

Sexy er noe helt annet og råere for meg også:-) Men jeg ser ikke noe rått ved Gahr Støre:-) Men denne karen her har jeg jo lagt fram tidligere:-)

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img.metro.co.uk/i/pix/2010/02/19/article-1266568674549-08520248000005DC-103102_636x347.jpg&imgrefurl=http://www.metro.co.uk/showbiz/interviews/813938-jeff-bridges-barack-obama-is-my-champion&usg=__xjy6J5iCB-9Y1GhHhL1w5u_i4Pg=&h=347&w=636&sz=26&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=lOwDTamIoCGfCM:&tbnh=108&tbnw=144&ei=am4XTtn7CM3CtAa_8Y3PDw&prev=/search%3Fq%3Djeff%2Bbridges%26hl%3Dno%26sa%3DX%26biw%3D1280%26bih%3D495%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnso&itbs=1&iact=rc&dur=328&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=73&ty=38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde i 5 år med en mann som var 15 år yngre enn meg. Det var litt vel mye, kanskje. Vi fikk problemer av den grunn, innimellom, men det var ikke det som tok knekken på forholdet. Aldersforskjellen var verre for omgivelsene enn den var for oss selv.

Knis, jeg har to barn med en som var like gammel som meg også jeg og det gikk til helvete det også.

Alder har lite å si og vi må bare innse at 50% av alle ekteskap ikke går og når det gjelder samboerskap så er prosenten enda høyere.

Men jeg vil ikke ha flere samboere eller ektemenn og i hvert fall ikke så lenge jeg har unger i huset. Det er urettferdig mot ungene man har fra før. Menn kan være så jævla ufine med unger som ikke er deres egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, men jeg forstår ikke helt hva det er de ser i ham. Han har litt veike trekk, synes jeg. Over øynene. Øyenbrynene som går ned og får ham til å se litt tuslete ut. Men han gjør seg bedre i levende bilder. På Skavlan var han jo veldig sjarmerende, men sexy er noe helt annet og litt råere for meg:)

Stoltenberg og jeg har vært sånn nesten naboer, jeg kjenner ham ikke altså bare vært på hils på vei til barnehagen og han er mye kjekkere i virkeligheten enn han er på tv og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, jeg har to barn med en som var like gammel som meg også jeg og det gikk til helvete det også.

Alder har lite å si og vi må bare innse at 50% av alle ekteskap ikke går og når det gjelder samboerskap så er prosenten enda høyere.

Men jeg vil ikke ha flere samboere eller ektemenn og i hvert fall ikke så lenge jeg har unger i huset. Det er urettferdig mot ungene man har fra før. Menn kan være så jævla ufine med unger som ikke er deres egne.

Jeg skrev et langt innlegg i sted om stebarn i en annen tråd her. Men jeg orket ikke og sende det og ta diskusjonen som ville måtte komme.

Jeg har prøvd det meste:-) Ung, jevngammel sveiser, psykolog osv. Og jeg har gitt opp, og gidder ikke mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

De *host* ønsker seg nok ikke felles barn :P

Ja, litt snodig at aldersforskjell er ok den ene veien, men ikke den andre ;)

Jeg hadde garantert sagt "kjør på" om en annen spurte, men når det gjelder en selv blir en straks litt mer usikker ;)

Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)

Wow en krysning av Jens og Jonas.............går det an? De er råkjekke begge to;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...