Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke 10 år er mye, og jeg ser ikke forskjellen på at det er kvinnen som er den eldre part.

Når du er 41 er alt over 25 greit, synes jeg, og for din del må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)

''må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)''

Hahaha. Som han jeg var og "lukta litt på" med det samme jeg flytta fra eksen. Han er ti år yngre enn meg, og jeg sa ganske ettertrykkelig at "heller en som er ti år ynge enn meg enn ti år eldre" - uten å tenke på at om han hadde sagt det samme, så hadde neimen ikke jeg vært mye interessant for han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor ikke?

Det er han som "maser" ;)''

Greit om det er kortvarig. I motsatt tilfelle kommer han vel til å angre om noen år.

Det finnes noe som heter å leve i nuet. Hva morgendagen bringer vet ingen uansett. Like stor sansynlighet at man skal kunne leve "happy ever after" med ti års aldersforskjell feil vei enn om man er på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''må det jo være betydelig bedre med en 31-åring enn en gamling på din egen alder. :)''

Hahaha. Som han jeg var og "lukta litt på" med det samme jeg flytta fra eksen. Han er ti år yngre enn meg, og jeg sa ganske ettertrykkelig at "heller en som er ti år ynge enn meg enn ti år eldre" - uten å tenke på at om han hadde sagt det samme, så hadde neimen ikke jeg vært mye interessant for han. ;)

Det er lov til å være litt dobbeltmoralsk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

En ting til; Du trenger ikke tenke giftemål helt fra starten av vettu ;-) Nyt både mannen og det å å bli kjent med han du, så kjenner du nok etterhvert om alder spiller noen rolle. Jeg har flere venner med aldersforskjell i både riktig og feil retning, og i ett av parene var den ene parten evig ung og den andre født moden. De har vært perfekt match i 20 år nå. Et annet par brøt etter et par år fordi den ene partens venneflokk og interesser fikk den andre til å føle seg gammel og utgått på dato. Men dette kan du jo ikke vite på forhånd, så nyt å bli kjent togli :)

Will do :) Kloke ord det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Er han også døv, eller er han hørende? :) Husker du snakket om dette for en stund tilbake... :)

Hørende.. Alle norske døve menn på min alder er liksom "oppbrukt" siden jeg har kjent de fleste i mange år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

''Det hjelper at han ser ut som en krysning av Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg ;)''

Uff, for min del kunne det vel nesten ikke vært verre. Like klysete begge to :P

Jeg kunne ikke tenkt meg en yngre mann igjen, men det går sikkert bra :)

Klysete er nå en ting, men man kan jo være kjekk å se på uten å være klysete også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Klysete er nå en ting, men man kan jo være kjekk å se på uten å være klysete også da :P

Men de er klysete i utseendet. Jeg syns ingen av dem er kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Men de er klysete i utseendet. Jeg syns ingen av dem er kjekke.

Han her ser iallefall ikke klysete og jeg er heller ikke veldig betatt av de to politikerne, men ser visse likheter - mørkhåra, øyefargen, smilet og .... veldig søt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørende.. Alle norske døve menn på min alder er liksom "oppbrukt" siden jeg har kjent de fleste i mange år :P

Ok =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg neppe blitt sammen med en som er såpass mye yngre enn meg og heller ikke har barn selv.

Men du er ikke meg så hiv deg på og nyt hvert sekund! :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

U go girl!

Forøvrig er det ikke noe som heter rett eller feil vei lenger.

Ah, jeg vet liksom ikke.. Har ikke deita siden i forrrige årtusen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Personlig hadde jeg neppe blitt sammen med en som er såpass mye yngre enn meg og heller ikke har barn selv.

Men du er ikke meg så hiv deg på og nyt hvert sekund! :o))))

Det hadde IKKE jeg heller...helt til jeg så denne fyren og prata med ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er det

Helt greit, jeg synes ikke 10 års forskjell er så mye :o)

Synes du også det ville ha vært greit om det var din sønn som var ti år yngre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må se han som den mannen han er, ikke alderen. 'Deit', kos dere og bli bedre kjent, dere skal da ikke gifte dere imorra ;)

"Kjenner" deg som ei svært fornuftig dame og god mor her fra DOL, du har nok dømmerkraft så det holder om forholdet varer eller ei.

Men ha følgende tenkte scenario i bakhodet: Om 10 år er du 51 år og bestemor, mens han er 41 år og begynner å føle på lengselen etter 'egenproduserte' barn...

Men som sagt: Kos deg og nyt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for det :) Ikke tenk, liker du typen og dere har det fint sammen så er det ikke noe problem. Møtte min kjæreste da jeg var like gammel som deg og han ti år yngre. Vi passer kjempe bra sammen og han fikk ferdigpakke, han synes det var helt ok. Ble veldig godt mottatt av hans familie Har i ettertid spurt nære og ikke fult så nære venner om hva de synes om aldersforskjellen. Alle har svart at de reagerte ikke på alderen i det hele tatt for de så at vi passet sammen." Alder feil vei " er forhistorisk. Mye interessant å lese av meninger her..synes noen er gammeldagse når ikke dama kan være eldst. Det kommer an på om man har felles interesser eller hvordan man er, har møtt folk som er unge men med gammeldagse i holdning og oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...