Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)

''Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)''

Enig med deg, vel og merke de gangene Stoltenberg glimter til ;) Men Gahr Støre er en usedvanlig klok og pen mann med sterk integritet, sukk...

Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)''

Enig med deg, vel og merke de gangene Stoltenberg glimter til ;) Men Gahr Støre er en usedvanlig klok og pen mann med sterk integritet, sukk...

Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)

''Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)''

Det er da ikke noe galt med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal man først fantasere om norske vokalister:

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://cdn.7static.com/static/img/sleeveart/00/003/477/0000347796_350.jpg&imgrefurl=http://www.tradebit.com/filedetail.php/108945097-ml-mening&usg=__8qfUdYg58i8V78DJeq_dmqI2gZY=&h=350&w=350&sz=87&hl=no&start=59&zoom=1&tbnid=9l3y89ZGO5jocM:&tbnh=136&tbnw=160&ei=dYcXTvb0NsXusgap2ei0Dw&prev=/search%3Fq%3Dvidar%2Bjohnsen%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DfKf%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1366%26bih%3D598%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnso&itbs=1&iact=hc&vpx=650&vpy=298&dur=2635&hovh=225&hovw=225&tx=103&ty=198&page=4&ndsp=21&ved=1t:429,r:3,s:59&biw=1366&bih=598

og enda bedre bilde (men dog fra et ufyselig nettsted, hvordan får man bort slik bakgrunnstøy, da??):

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.ss.no/gfx/nyheter/06.05.06---vidar-johnsen1.jpg&imgrefurl=http://www.ss.no/index.lasso%3Fs%3Dnyhet%26ID%3D838&usg=__WyJXpew1HDcx3_VFdwtQNbNKvMQ=&h=256&w=250&sz=15&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=1NWV0abjgV1nuM:&tbnh=131&tbnw=128&ei=dYcXTvb0NsXusgap2ei0Dw&prev=/search%3Fq%3Dvidar%2Bjohnsen%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DfKf%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1366%26bih%3D598%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnso&itbs=1&iact=hc&vpx=184&vpy=121&dur=1421&hovh=204&hovw=200&tx=87&ty=140&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1366&bih=598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kvinner lever ca 10 år lengre, er seksuelt på topp senere enn menn. Ja hva er det egentlig å tenke på?

Altså - en perfekt match? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Jeg vil si at Gahr Støre er en pen og symptisk mann med dådyrøyne som ikke passer helt på en mann i hans alder. Stoltenberg er mer sexy, de gangene han glimter til:-)''

Enig med deg, vel og merke de gangene Stoltenberg glimter til ;) Men Gahr Støre er en usedvanlig klok og pen mann med sterk integritet, sukk...

Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)

''Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)''

Hvitvin og sexy menn er sunt for mullahinner;-). Jeg kan garantere at begge to er råsexy når de står i talerstol (foruten å være eksellent talere og meget intelligente). Det er lett å bli mo i knærne når de tar deg i hånda og smiler til deg....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Stoltenberg og jeg har vært sånn nesten naboer, jeg kjenner ham ikke altså bare vært på hils på vei til barnehagen og han er mye kjekkere i virkeligheten enn han er på tv og bilder.

Enig! Og så må vi huske på at han begynner å dra på åra.. Ikke så mange på samme alder som holder seg så godt som ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hadde det vært omvendt hadde dere kvinner fort stemplet han som en gammel gris.....

Med ti års aldersforskjell?? Nope.... Hadde hun vært 18 og han 40 kunne vi begynne å snakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig:-) Bortsett fra han som fikk sparken i..hva heter de igjen..helt jernteppe her nå :-(

''Bortsett fra han som fikk sparken i..hva heter de igjen..helt jernteppe her nå :-(''

Øyy, det er Vidar Johnsen som er sexy, dah :)

_T i d l i g e r e & u e r s t a t t e l i g_ vokalist i Vamp, ja - fantastisk stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Og så må vi huske på at han begynner å dra på åra.. Ikke så mange på samme alder som holder seg så godt som ham.

Det er utrolig hvor mange sidrumpa mannfolk som finnes når de har blitt over 40 og enda verre når de runder 50 og 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Gosh, hadde aldri trodd jeg skulle diskutere JS og JGS sin sex appeal! DOL og hvitvin er en skummel kombinasjon ;-)''

Hvitvin og sexy menn er sunt for mullahinner;-). Jeg kan garantere at begge to er råsexy når de står i talerstol (foruten å være eksellent talere og meget intelligente). Det er lett å bli mo i knærne når de tar deg i hånda og smiler til deg....;-)

''Det er lett å bli mo i knærne når de tar deg i hånda og smiler til deg....;-)''

Det kan jeg levende forstille meg, kjære medmullahinne! For å sitere Vesla som har begynt å briljere på engelsk: "Your lucky pig!" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bortsett fra han som fikk sparken i..hva heter de igjen..helt jernteppe her nå :-(''

Øyy, det er Vidar Johnsen som er sexy, dah :)

_T i d l i g e r e & u e r s t a t t e l i g_ vokalist i Vamp, ja - fantastisk stemme!

Å, han _er_ så full av seg selv! Har du sett eller møtt ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Det er lett å bli mo i knærne når de tar deg i hånda og smiler til deg....;-)''

Det kan jeg levende forstille meg, kjære medmullahinne! For å sitere Vesla som har begynt å briljere på engelsk: "Your lucky pig!" ;-)

;-) Brilliant unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er lett å bli mo i knærne når de tar deg i hånda og smiler til deg....;-)''

Det kan jeg levende forstille meg, kjære medmullahinne! For å sitere Vesla som har begynt å briljere på engelsk: "Your lucky pig!" ;-)

Altså, der mangla det en E i forestille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bortsett fra han som fikk sparken i..hva heter de igjen..helt jernteppe her nå :-(''

Øyy, det er Vidar Johnsen som er sexy, dah :)

_T i d l i g e r e & u e r s t a t t e l i g_ vokalist i Vamp, ja - fantastisk stemme!

Ja, han var det ja:-) Ble ikke han tatt for offentlig onani på torget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...