Gå til innhold

Aldersforskjell på ti år "feil vei" ;) ?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat purunge

Hehe, skjønner du er rundt 30 selv :P

Jeg bestemte meg etter skilsmissen for at jeg aldri mer skulle være "mamma" for en mann, så jeg har hele tiden sett etter menn som er +noenfåogførti ;) Noen ganger må man kanskje bare kapitulere og ta sjanser, for det er jammen ikke mange deilige, single menn på 40 + :P

He he, enig :o) Go for it! Livet er kort, så nyt det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    26

  • tonie

    21

  • Angustia

    10

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen

Sant det ;) Men altså.... dette er bare en begynnende interesse, så vi får se ;)

En fersk interesse, eller han du skal på ferie med? Jeg kan liksom ikke se for meg at han ikke er en kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Stefaren min var 28 og mor 42 når de giftet seg:0)

De levde i Himmel og Helvete for å si det sånn.Mor var forferdelig sjalu ettersom hun ble eldre.Han var en meget lojal og trofast mann og mor døde 83 år gammel..så nå er han fri til å gjøre alle drømmer til virkelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg kjenner to tilfeller av samme situasjon.

I det ene ser det ut til å gå knirkefritt, men der er ikke aldersforskjellen mer enn 7 år. I det andre tilfellet er alderen og ulikhetene dette medfører en tilbakevendende greie som kommer opp.

Ser den, ja.... Han her er nok over snittet moden tror jeg..., men tida får vise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

En fersk interesse, eller han du skal på ferie med? Jeg kan liksom ikke se for meg at han ikke er en kandidat.

Ikke han jeg skal på ferie med, men heller en fersk kandidat som viser stor interesse ;)

Luksusproblem kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Stefaren min var 28 og mor 42 når de giftet seg:0)

De levde i Himmel og Helvete for å si det sånn.Mor var forferdelig sjalu ettersom hun ble eldre.Han var en meget lojal og trofast mann og mor døde 83 år gammel..så nå er han fri til å gjøre alle drømmer til virkelighet!

Usj, ble nesten deppa her nå :P

Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Ikke han jeg skal på ferie med, men heller en fersk kandidat som viser stor interesse ;)

Luksusproblem kanskje? :P

Deilig at du kan velge og vrake, unner deg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Usj, ble nesten deppa her nå :P

Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

''Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

''

Øy - var det ikke venninna di du snakket om :-DDD

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ble nesten deppa her nå :P

Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

Nei, det hjelper ingenting. Det var nok aldersforskjellen som skapte kontflikten, ikke at én av partene var veldig sjalu.

Nå må du bruke hue' litt, togli... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Deilig at du kan velge og vrake, unner deg det :-)

Vel, er vel litt feil å si at jeg kan velge og vrake, men det er få menn jeg virkelig faller for ;) Er superkresen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, det hjelper ingenting. Det var nok aldersforskjellen som skapte kontflikten, ikke at én av partene var veldig sjalu.

Nå må du bruke hue' litt, togli... ;-)

''Nå må du bruke hue' litt, togli... ;-)''

Er jo derfor jeg spør dere om dette er hodeløst eller ikke :P

Tror du det er lov å bare "smake" litt da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

''

Øy - var det ikke venninna di du snakket om :-DDD

*fnis*

Altså..jeg blir jo litt sjalu på venninna mi som har funnet en sånn ung lekkerbisken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fattigmor

Usj, ble nesten deppa her nå :P

Hjelper det at jeg ikke er av den sjalu typen? ;)

jaaaaaa veldig. Tror mor var sykelig sjalu . du høres ut som ett meget klokt menneske og ønsker alt godt for deg!

Det er ett lykkespill uansett alder den ene eller andre veien.

Det er dere to som bestemmer deres egen lykke:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Vel, er vel litt feil å si at jeg kan velge og vrake, men det er få menn jeg virkelig faller for ;) Er superkresen;)

Jeg skal love å ikke introdusere deg for min mann, så slipper du å sammenligne alle med ham ;-)

Min er nemlig verdens beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

jaaaaaa veldig. Tror mor var sykelig sjalu . du høres ut som ett meget klokt menneske og ønsker alt godt for deg!

Det er ett lykkespill uansett alder den ene eller andre veien.

Det er dere to som bestemmer deres egen lykke:0)

Tusen takk :)

Jeg hadde uansett ikke orka å være i et forhold der jeg ikke stolte på han jeg var sammen med, så sånn sett er saken grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg skal love å ikke introdusere deg for min mann, så slipper du å sammenligne alle med ham ;-)

Min er nemlig verdens beste...

Din heldiggris! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nå må du bruke hue' litt, togli... ;-)''

Er jo derfor jeg spør dere om dette er hodeløst eller ikke :P

Tror du det er lov å bare "smake" litt da? :P

Jeg mente i forhold til det eksemplet fattigmor fortalte om. All fornuft tilsier vel at sterk sjalusi er mer problematisk enn 10 års aldersforskjell når vi snakker om folk over 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg mente i forhold til det eksemplet fattigmor fortalte om. All fornuft tilsier vel at sterk sjalusi er mer problematisk enn 10 års aldersforskjell når vi snakker om folk over 30?

Ah, godt det var det du mente da ;)

Ellers enig i det du sier... Er jo ganske vanlig med aldersforskjell på ti år der mannen er eldst, og jeg tror vel ikke det er mer sjalusi i slike forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da togli, en mann ville aldri _vurdert_ å la en slik aldersforskjell stoppe det hele. Ikke for et sekund engang. Klart du kan hvis du liker ham og han liker deg. Ring og avtal date!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...