Gå til innhold

Tisser i søvne uder alkoholpåvirkning

j1990

Anbefalte innlegg

Hei! Kjæresten min som er en gutt på 22 år tisser i sengen når han sover etter han har drukket seg veldig full, som er ofte. Han går ikke på noen medisiner og har heller ikke snakket med fastlegen sin om dette. Jeg prøver selv å få han til å gå på do før han legger seg, men dette har ingen effekt.

Hva kan jeg gjøre med dette for å hjelpe han? Må han til fastlegen sin med dette?

Hilsen jente 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal gå til legen fordi han tisser på seg når han er snydens. Jeg ville vært langt mer bekymret for alkoholforbruket hans dersom han ikke bare tisser på seg regelmessig fordi han er så full at han ikke er tilstede, og fordi han drikker ofte. Dersom hans vannlating ellers er normal er jo dette alkohol-relatert og intet annet, og i såfall og i mine øyne griper du da tak i helt klin gal ende av hvor problemet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Kjæresten din har et stort alkoholproblem når han ikke reduserer alkoholforbruket selv om det får ham til å tisse i sengen. Folk flest syns det er veldig pinlig og ubehagelig. Det syns vel du også?

Det er nok lurt om han snakker med fastlegen, både for å få hjelp til å redusere alkoholforbruket, og å se på sengevætingen. Tisser han på seg i andre sammenhenger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg tror du selv skjønner problemet her. En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol.

En lege vil fortelle deg at din kjæreste må begrense sitt alkoholinntak kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen ligger jo snublende nær - han må slutte å drikke seg så full. Jeg hadde ikke orket å ha en partner som var på fylla til stadighet, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du selv skjønner problemet her. En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol.

En lege vil fortelle deg at din kjæreste må begrense sitt alkoholinntak kraftig.

''En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol.''

Og selv om det var en slags allergi, at ikke hans alkoholinntak var alt for høyt isolert sett, så høres avhengigheten skremmende ut når ikke den sideeffekten der får ham til å la være å drikke... Hvis f,eks, kaffe fikk meg til å bli inkontinent hadde jeg sluttet med kaffe. Og kaffe er nesten en avhengighet hos meg - pimper kaffe dagen lang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...