j1990 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei! Kjæresten min som er en gutt på 22 år tisser i sengen når han sover etter han har drukket seg veldig full, som er ofte. Han går ikke på noen medisiner og har heller ikke snakket med fastlegen sin om dette. Jeg prøver selv å få han til å gå på do før han legger seg, men dette har ingen effekt. Hva kan jeg gjøre med dette for å hjelpe han? Må han til fastlegen sin med dette? Hilsen jente 20 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor han skal gå til legen fordi han tisser på seg når han er snydens. Jeg ville vært langt mer bekymret for alkoholforbruket hans dersom han ikke bare tisser på seg regelmessig fordi han er så full at han ikke er tilstede, og fordi han drikker ofte. Dersom hans vannlating ellers er normal er jo dette alkohol-relatert og intet annet, og i såfall og i mine øyne griper du da tak i helt klin gal ende av hvor problemet ligger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kjæresten din har et stort alkoholproblem når han ikke reduserer alkoholforbruket selv om det får ham til å tisse i sengen. Folk flest syns det er veldig pinlig og ubehagelig. Det syns vel du også? Det er nok lurt om han snakker med fastlegen, både for å få hjelp til å redusere alkoholforbruket, og å se på sengevætingen. Tisser han på seg i andre sammenhenger også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror du selv skjønner problemet her. En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol. En lege vil fortelle deg at din kjæreste må begrense sitt alkoholinntak kraftig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Løsningen ligger jo snublende nær - han må slutte å drikke seg så full. Jeg hadde ikke orket å ha en partner som var på fylla til stadighet, men det er meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror du selv skjønner problemet her. En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol. En lege vil fortelle deg at din kjæreste må begrense sitt alkoholinntak kraftig. ''En fyr som drikker så mye at han skvetter i søvne har problemer med alkohol.'' Og selv om det var en slags allergi, at ikke hans alkoholinntak var alt for høyt isolert sett, så høres avhengigheten skremmende ut når ikke den sideeffekten der får ham til å la være å drikke... Hvis f,eks, kaffe fikk meg til å bli inkontinent hadde jeg sluttet med kaffe. Og kaffe er nesten en avhengighet hos meg - pimper kaffe dagen lang ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.