Gjest vær så snill å hjelp meg Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er en test for å se om det blir farge på når jeg leser det eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vær så snill å hjelp meg Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nei det ble ikke farge på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det skifter ikke farge hos meg heller hvis jeg bruker Firefox, men det skifter på IE og Google Crome. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
help my Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det skifter ikke farge hos meg heller hvis jeg bruker Firefox, men det skifter på IE og Google Crome. Hei Dorthe. Finnes siden doktoronline på IE og på Google Crome? Hvis den gjør det, er det, hva kan jeg gjøre for å få den på det? Brukersiden på pcen min som tuller seg? Jeg har laget en brukerside til og prøvd på den og der går det helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei Dorthe. Finnes siden doktoronline på IE og på Google Crome? Hvis den gjør det, er det, hva kan jeg gjøre for å få den på det? Brukersiden på pcen min som tuller seg? Jeg har laget en brukerside til og prøvd på den og der går det helt fint. Du må laste ned et annet operativsystem og alle sider kommer opp uansett hvilket operativsystem du bruker. Legg ut et spørsmål her hvilket operativsystem folk synes funker best på dol, jeg er ikke så glad i Firefox så jeg har installert både Internet Explorer og Google Crome på laptopen min for det er et par sider jeg bruker som ikke funker skikkelig på google crome. Dessuten så funker ikke bildeprogrammet skikkelig på google crome heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.