Skumring Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei! Min datter ønsker seg så veldig en smarttelefon. Selv har jeg en iPhone og elsker den... :-) Det finnes mange smarttelefoner på markedet, og en del av dem er ikke så dyre. Så vi vurderer å gi henne en smarttelefon til bursdagen som er snart. Kriteriene hennes er at telefonen kan gå på internett via WiFi, og at det er touchskjerm. VÅRT krav er at det går an å stenge av internett via mobilnettverket. Går det an? I såfall hvordan? Spesielle modeller som er å anbefale? Jenta har selv sett på Samsung Galaxy mini S5570, Samsung i 5500 Galaxy, Sony Ericsson, Xperia x10 Mini, Samsung S5260 Star og HTC Legend. Noen som har erfaring med noen av disse telefonene og enten vil anbefale eller fraråde? Og hvordan er det med å hindre at telefonen bruker mobilnettet og påfører oss store regninger?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis du stoler på henne er det jo bare å endre instillingen i telefonen. Ev. kan du få et abonnement uten data. Det er dog ofte billigere å chatte med data enn å sende hundrevis av SMS, avhengig av abonnement. Velg en med stor skjerm - HTC har mange gode. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har kjøpt en billig HTC til minstemann på CDON.COM 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er enkelt å skru av datatrafikk via mobilnettet. Det hender jeg gjør det når jeg er i utlandet. HTC Tattoo er en grei begynnertelefon. Jeg kjenner et par stykker som har kjøpt en slik til barna sine, og de er fornøyd. http://www.mobilen.no/artikler/test_htc_tattoo_-_kjaerlighet_ved_forste_touch/87032 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Døtrene våre på 10 og 11 fikk Sony Ericsson Xperia 10 mini i vår. Så langt er både de og vi fornøyde. Ungene vet de ikke skal gå på nettet når de ikke er hjemme (wifi her). Så så langt kan jeg anbefale den telefonen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Døtrene våre på 10 og 11 fikk Sony Ericsson Xperia 10 mini i vår. Så langt er både de og vi fornøyde. Ungene vet de ikke skal gå på nettet når de ikke er hjemme (wifi her). Så så langt kan jeg anbefale den telefonen Jeg var også svært fornøyd med denne telefonen (nettopp fått en annen med større skjerm) Problemet med X-peria mini er at skjermen er liten å surfe på... hvis dette er viktig for brukeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg var også svært fornøyd med denne telefonen (nettopp fått en annen med større skjerm) Problemet med X-peria mini er at skjermen er liten å surfe på... hvis dette er viktig for brukeren. Det kan jeg forstå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.