Gjest vil bestemme selv Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Gutten begynner i 5 klasse og må ha en ny skolesekk. Men han vil ikke ha en vanlig skolesekk men en adidas sekk. Er den optimal for en 5 klassing? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva slags sekk er dette da? Har den god støtte og justeringsmuligheter, gode reimer og er god å bære, eller er det mer en slags "pose"-liknende sak, en sekk uten støtte og uten muligheter for å stramme inn og justere? Mitt mellomste barn er akkurat ferdig med 5. klasse, og de hadde til tider mye å bære på, så for oss var det viktig å finne en sekk med god bærekomfort som passet til barnet og som kunne justeres. Jeg er ikke så opptatt av det med lokk eller glidelås, det syns jeg er en kosmetisk greie så det har jeg ikke tatt hensyn til. Men jeg har tenkt på at de faktisk bærer ganske tungt, og hvis bøkene blir liggende og slenge som i en "pose" så blir det ubehagelig for ryggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil bestemme selv Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva slags sekk er dette da? Har den god støtte og justeringsmuligheter, gode reimer og er god å bære, eller er det mer en slags "pose"-liknende sak, en sekk uten støtte og uten muligheter for å stramme inn og justere? Mitt mellomste barn er akkurat ferdig med 5. klasse, og de hadde til tider mye å bære på, så for oss var det viktig å finne en sekk med god bærekomfort som passet til barnet og som kunne justeres. Jeg er ikke så opptatt av det med lokk eller glidelås, det syns jeg er en kosmetisk greie så det har jeg ikke tatt hensyn til. Men jeg har tenkt på at de faktisk bærer ganske tungt, og hvis bøkene blir liggende og slenge som i en "pose" så blir det ubehagelig for ryggen. Det er en sekk med breie reimer over skuldrene som kan justeres. Men det er ikke sånn reimer over bryst og mage 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er en sekk med breie reimer over skuldrene som kan justeres. Men det er ikke sånn reimer over bryst og mage Jeg ville presset på for en skolesekk, ikke en fritidssekk som det der høres ut som. Det er faktisk ganske viktig med brystreim på skolesekken for den blir raskt tung og det er mye greiere å bære den når man bruker brystreima også. Begge mine har hatt skolesekker hele veien og såvidt jeg har sett har alle kompisene det også. En sekk uten brystreim (hoftereima bruker ikke mine noe særlig ser jeg) hadde jeg ikke kjøpt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er en sekk med breie reimer over skuldrene som kan justeres. Men det er ikke sånn reimer over bryst og mage Mine unger har ikke brukt brystreim, ikke hoftereim heller. Aldri. Men hvordan er selve sekken, kan den strammes inn der bøkene ligger sånn at de ikke blir liggende og slenge langt ut fra ryggen? Det har mye å si for bærekomforten. Og er den polstret eller stivet av inn mot ryggen på et vis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.