Gjest Lei av å mase Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 10 åringen min går meg på nervene. Han gjør ikke noe hjemme og jeg går å maser om det meste og han gjør det motsatte av hva jeg sier. Var på besøk hos en venn som hadde en gutt på 12 år. Han gjorde masse uten å bli bedt om det. Har jeg gjordt noe feil eller er dette bare enda en fase? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jo mer du maser jo mer sikker kan du være på at han ikke gjør det du vil. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Å bli mast på er jo bare så pyton at jeg godt kan skjønne at 10-åringen ikke gidder. :-) Har et par unger i samme alder som din, og jeg maser ikke. Jeg gir beskjed om hva som skal gjøres, når jeg forventer at det skal gjøres innen. Vi har hatt noen prater om at når vi alle bidrar og hjelper til, blir det mer tid til de morsomme tingene sammen. Det fungerer her. Du kan jo også snu setningene på hodet, og si at han ikke får lov til å gjøre ditten og datten. Alternativt lage konsekvenser om han ikke gjør det han skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.