PieLill Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men jeg tar veldig hensyn! Du tar veldig hensyn bare om du lar være å røyke eller utsette andre for innrøkte klær/hår/kropp. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Du tar veldig hensyn bare om du lar være å røyke eller utsette andre for innrøkte klær/hår/kropp. mvh ''Du tar veldig hensyn bare om du lar være å røyke eller utsette andre for innrøkte klær/hår/kropp.'' Jeg elsker babyer og småbarn, så selvfølgelig viser jeg hensyn. Men selv om alt av klær, hud og hår er nyvasket, så stinker det nok røyk fra munnen min, dessverre. Det er ventet to nye babyer i familien, og jeg skal rådføre meg med foreldrene. Jeg kan gå ett par-tre timer uten røyk, men da tar røyksuget over. Siden jeg nå ikke har hverken smak/luktesans, så må andre hjelpe meg. Takk for informativ informasjon, og litt støtte, PieLill! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 ''Du tar veldig hensyn bare om du lar være å røyke eller utsette andre for innrøkte klær/hår/kropp.'' Jeg elsker babyer og småbarn, så selvfølgelig viser jeg hensyn. Men selv om alt av klær, hud og hår er nyvasket, så stinker det nok røyk fra munnen min, dessverre. Det er ventet to nye babyer i familien, og jeg skal rådføre meg med foreldrene. Jeg kan gå ett par-tre timer uten røyk, men da tar røyksuget over. Siden jeg nå ikke har hverken smak/luktesans, så må andre hjelpe meg. Takk for informativ informasjon, og litt støtte, PieLill! Hva med røykeplaster eller nikotintyggis. Det er avgassfritt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.