EnolaGay Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ene avkommet blir 16 om kort tid, og skal begynne på VG. Jeg tenker på om det kan være greit å sette bidraget fra far rett over på hans konto, slik at han selv holder seg med klær, stæsj osv. Han er fornuftig, jobber litt og er en mønsterunge forøvrig. Eller er det i meste laget? 2500 pr mnd. Da sjekker jeg hvor pengene går jevnlig, og han passer på det han trenger sjøl. Frisør.. deo.. kino.. bøker.. sko. Osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Høres ut som en god idé. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å gjøre det slik ut i fra de opplysninger du har gitt om tenåringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Høres ut som en god idé. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å gjøre det slik ut i fra de opplysninger du har gitt om tenåringen. Takk for svar. :0) Jeg har grublet mye på dette ser du.. hehe..men jeg går nok for den løsningen. Han må begynne et sted og kunne en del før han drar hjemmefra for godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Takk for svar. :0) Jeg har grublet mye på dette ser du.. hehe..men jeg går nok for den løsningen. Han må begynne et sted og kunne en del før han drar hjemmefra for godt. Jeg synes det virker som om dere absolutt er på riktig veg. Heldige dere og heldige poden. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Dersom du er i tvil om han klarer dette, så kan du jo begynne med et mindre beløp, og så kan du kjøpe de dyrere tingene som sko, jakker osv. Tror det kan være enkelt å droppe de dyre fornuftige kjøpene ellers. Men du kan jo bare gjøre dette i en prøveperiode og se hvordan det fungerer. Men til den prisen bør han også betale egne telefonregninger osv. synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Dersom du er i tvil om han klarer dette, så kan du jo begynne med et mindre beløp, og så kan du kjøpe de dyrere tingene som sko, jakker osv. Tror det kan være enkelt å droppe de dyre fornuftige kjøpene ellers. Men du kan jo bare gjøre dette i en prøveperiode og se hvordan det fungerer. Men til den prisen bør han også betale egne telefonregninger osv. synes jeg. Telefontingene er sånn fri familie et eller annet, jeg ser aldri regningen fordi den går direkte til en konto mannen styrer. *studerer negler* (Mitt forsøk på å være hålliwudfrue..) *host* Jeg tror ikke den regninga overstiger 250 kroner for tre abone..abb..abon..du, jeg skal altså studere norsk i vinter. *slår det opp* abonnementer pr mnd! Jeg må ha mer kaffe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Telefontingene er sånn fri familie et eller annet, jeg ser aldri regningen fordi den går direkte til en konto mannen styrer. *studerer negler* (Mitt forsøk på å være hålliwudfrue..) *host* Jeg tror ikke den regninga overstiger 250 kroner for tre abone..abb..abon..du, jeg skal altså studere norsk i vinter. *slår det opp* abonnementer pr mnd! Jeg må ha mer kaffe.. ''abonnementer'' tilhører etter min oppfatning den typen ord som det er umulig å huske med sikkerhet hvordan skrives... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.