Gjest Ingen gartner Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har sådd plen.. med plenfrø fra Plantasjen... så leste jeg et sted nå at noen har dårlig erfaring med plenfrøene derfra... -Og da blir jo jeg helt i fistel her.. Har jeg bommet nå igjen? Trodde plenfrø var plenfrø uansett.. Noen som har erfaring med plenfrøene til plantasjen? Hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plantegress Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 HAr hatt veldig god erfaring, kan jo null om slike ting jeg men det vokser og gror her i hvertfall. Bare stell godt med det i begynnelsen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vi har sådd med gressfrø fra Plantasjen og her gror det som bare det. Det vokser tett og fint, og dobbelt så fort som resten av plenene, (som er mest mose). Fargen er fin og grønn og gresset virker friskt og fint. Vi har ikke vannet, utover de første to ukene mens det spirte, men gresset er vi veldig fornøyd med. . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen gartner Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vi har sådd med gressfrø fra Plantasjen og her gror det som bare det. Det vokser tett og fint, og dobbelt så fort som resten av plenene, (som er mest mose). Fargen er fin og grønn og gresset virker friskt og fint. Vi har ikke vannet, utover de første to ukene mens det spirte, men gresset er vi veldig fornøyd med. . Så flott å høre )) Det spirer her også nå, men IKKE jevnt Har regnet en del, så frøene har "flokket" seg en del. Hadde også på litt ekstra plantejord enkelte steder.. der er det skikkelig fint gress nå! -Ellers er det mest litt leirete matjord, tilkjørt av entreprenør.Har ikke gjødslet, men kanskje jeg burde.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.