Gjest Chips Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Min lille røver som snart fyller 3,er overalt og tempoet har ikke akkurat roet seg med tiden... Han elsker utforske ALT,ta på,smake på,bite på... Går fra det ene til det andre,høyt stemmebruk og kommer med høye hyl innimellom.Stikker av så fort vi kommer ut døra,ikke redd for miste oss av syne.Armene brukes til å uttrykke både glede og sinne, lekene kastes el dunkes med.De blir da tatt fra ham med en gang,og vi snakker mye til ham ang høye hvil og lyder...Er en veldig bestemt kar,med et heftig temperament,og kan få noen kraftige raserianfall.Roer seg best når han blir holdt.. Han blir veldig gira med mye folk rundt seg,og "fakter" seg veldig da...Språket er ikke helt på plass,men forstår det meste og gjør seg godt forstått til oss foreldre. Er stort sett en kjempe blid gutt,og kan leke fint og rolig når han er alene.Da blir hele han roligere... Men,flere med sånne travle røvere,som må gjetes og passes på hvert sekund? Skal jo være sunt,men hjelpe meg for en jobb;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvordan få kvelden tilbake? Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh yes, veldig kjent det her. Bortsett fra at min er noen måneder eldre og har faktisk blitt veldig flink til å leke i det siste. Hjemme kan han leke lenge alene med lekene sine, og ute har jeg faktisk kunnet sitte på benken på lekeplassen i det siste, det har aldri skjedd før. Deilig når de mestrer ting som klatrestativ og leker med andre uten at man må stå stand by en meter unna. Men dessverre har han blitt så flink til å leke at han aldri slutter på kvelden (jf mitt innlegg over). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksentid?? hva var det igjen? Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har ei jente på snart tre og ho er aktiv, meget aktiv! Høy lyd, ja!! Det fine er at ho som oftest sover 12-14 timer hver natt. Heldigvis! Hvis ikke vet jeg sannelig ikke hva jeg hadde gjort... Dette er barn nr tre og jeg innrømmer glatt at jeg syns det er frktelig slitsomt. De to andre er ganske mye eldre enn henne og det er noen som krever oss fra tidlig morgen (ikke så fryktelig tidlig da) til sent på kveld. Jeg innrømmer gjerne at jeg gleder meg til hun blir 5-6 år... Hun er det nydeligste og mest fantastiske lille mennesket som finnes og jeg elsker henne og de to andre av hele mitt hjerte, men slitsomt? JA! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanarah Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh yes, veldig kjent det her. Bortsett fra at min er noen måneder eldre og har faktisk blitt veldig flink til å leke i det siste. Hjemme kan han leke lenge alene med lekene sine, og ute har jeg faktisk kunnet sitte på benken på lekeplassen i det siste, det har aldri skjedd før. Deilig når de mestrer ting som klatrestativ og leker med andre uten at man må stå stand by en meter unna. Men dessverre har han blitt så flink til å leke at han aldri slutter på kvelden (jf mitt innlegg over). Min er sånn også. Er ett mareritt å ha med seg på butikken f eks. Løper rundt og tar på alt. Vi tok fly i sommer og det med kø og venting passe ikke han. Når vi kom fram til sikkerhetskontrollen var jeg svett og helt rød i kinnene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chips Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Min er sånn også. Er ett mareritt å ha med seg på butikken f eks. Løper rundt og tar på alt. Vi tok fly i sommer og det med kø og venting passe ikke han. Når vi kom fram til sikkerhetskontrollen var jeg svett og helt rød i kinnene :-) Ååå,godt å høre at det er flere med travle små skjønninger....;-)Føler jeg aldri ser andre med så hektiske barn..Prate med andre når jeg er ute på lekeplass og andre steder,ja,det kan jeg nesten glemme.Da ser han sitt snitt,og stikker av,luringen. Kjenner med igjen med flypl og butikker..I år fikk jeg låne en genial sele kjøpt i USA.En søt ryggsekk med lang sele,mor og barn fikk en mye bedre opplevelse på ferie-tur da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.