monass Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har en sønn på 11 år som jeg tidvis er helt rådvill med. Han er såkalt velfungerende flink og godt likt på skole, er populær og har mange venner. Hjemme kan han tidvis være et rent helvete (unnskyld språkbruken...). Han har et utrolig sinne som han gir utløp for gjennom slag, spark, kliping av storesøster og meg (mamma) i tillegg til å ødelegge vegger, dører, bil etc. Han forteller at han hater oss, at han ikke har lyst til å leve med, at han skulle ønske at både vi og han var døde. Han er også en herlig og glad gutt som forteller hvor høyt han elsker både søster og mamma. Han er begge deler og kan raskt gå fra gladgutten til sinte gutten. Slik har det vært i godt over ett år nå og nå kan det ikke fortsette. Vi trenger hjelp, men hvor begynner man? Han har ikke lyst til å koble inn skolen. Han er redd for "ryktet" sitt. På skolen fungerer han jo også veldig bra. Får bare gode tilbakemeldinger fra lærere og han er også vanlig skoleflink. Kan man kontakte PP-tjenesten direkte eller hva med BUP? Helsesøster...? Hjelp.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Siden hans problemer ikke er tilstedeværende på skolen, så ville jeg ikke ha kontaktet PPT. Tror jeg ville ha startet med fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til fire barn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fastlegen for¨å få henvisning til BUP. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Tusen takk! Da er time hos fastlege bestilt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.