Gjest sss11 Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 . jeg stabilisert på AP bgynte å bruke Welbutrin(150mg) idag og allerede oplevde mer energi og konsentrasjon. hva er erfaringen deres ? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Jeg bruker ap og wellbutrin. Jeg har slitt mye med unormal tretthet og ble bedre når jeg begynte på wellbutrin. Bivirkningen var at jeg også fikk problemer med å sovne. Nå har jeg mindre problemer med å sove og er mer trett igjen, men ikke så galt som det var før jeg begynte med wellbutrin. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Jeg bruker ap og wellbutrin. Jeg har slitt mye med unormal tretthet og ble bedre når jeg begynte på wellbutrin. Bivirkningen var at jeg også fikk problemer med å sovne. Nå har jeg mindre problemer med å sove og er mer trett igjen, men ikke så galt som det var før jeg begynte med wellbutrin. hvormange mg wel. brukte du ? 0 Siter
Gjest bluestar Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Jeg er bipolar og det fungerte ikke for meg. Ble altfor ustabil. Må ha noe stemningsstabiliserende som f.eks litium i tillegg. Da går det bra, men jeg fikk følelsen av å være veldig "overmedisinert". 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 hvormange mg wel. brukte du ? 300mg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.