Gå til innhold

Skal behandlere si fra?

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

''Vil det si at pasienter en behandler blir sint på hører til de lite populære?''

Tenker du at man ikke kan bli irritert/sint på folk man i utgangspunktet liker?

Nei, på at man hører til den gruppen som mangler evne og vilje..

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

7

• frosken

6

• Bella Dotte

5

Skrevet

Nei, på at man hører til den gruppen som mangler evne og vilje..

''Nei, på at man hører til den gruppen som mangler evne og vilje..''

Evne og vilje, i denne sammenhengen, vil kunne variere. Av og til kan folk trenge et spark/tydelig reaksjon for å se at de er i ferd med å surre seg bort.

Gjest trådstarter
Skrevet

Ja, feilen ligger nok hos meg.

Nei, den ligger hos meg..

Skrevet

Nei, den ligger hos meg..

Det er vanskelig å se hva du vil med denne tråden. Akkurat som du fisker og fisker etter en eller annen respons som du får eller ikke får.

Gjest trådstarter
Skrevet

Det er vanskelig å se hva du vil med denne tråden. Akkurat som du fisker og fisker etter en eller annen respons som du får eller ikke får.

Nei, det var ikke slik heller :(

Gjest trådstarter
Skrevet

Ja, feilen ligger nok hos meg.

det var så dumt av meg at jeg måtte ha det inn med t-skje, og jeg er jeg meg for at du trodde jeg mente det var din feil, unnskyld

Gjest trådstarter
Skrevet

Hva er det egentlig du er ute etter?

Nå nærmer det seg kverulering.

hvis ok.. Hva betyr det å "kverulere"? Ordboka sier "klage, si i mot". Er det det samme som å "vri på noe", eller klage/syte/sutre (eller noe sånt)? Takk for svara...

Gjest trådstarter
Skrevet

hvis ok.. Hva betyr det å "kverulere"? Ordboka sier "klage, si i mot". Er det det samme som å "vri på noe", eller klage/syte/sutre (eller noe sånt)? Takk for svara...

motarbeide skulle det også stå. Sikkert dumt men.. Kan være ok å 2 ta med seg og tenke over det du sier

Gjest trådstarter
Skrevet

kanskje du vet hva "kverulering" betyr..? Så man har mulighet til å slutte med det mener jeg..

Skrevet

kanskje du vet hva "kverulering" betyr..? Så man har mulighet til å slutte med det mener jeg..

Som jeg sa til deg før i dag, så er det uklart hva du vil med denne tråden. Du har fått mange svar, men da følger du opp med nok et spørsmål og nok et og nok et. Jeg oppfatter det fortsatt som du fisker etter et eller annet svar, uten av du vil si hva det egentlig er du vil eller ønsker svar på.

Gjest trådstarter
Skrevet

Som jeg sa til deg før i dag, så er det uklart hva du vil med denne tråden. Du har fått mange svar, men da følger du opp med nok et spørsmål og nok et og nok et. Jeg oppfatter det fortsatt som du fisker etter et eller annet svar, uten av du vil si hva det egentlig er du vil eller ønsker svar på.

Igjen: jeg fikk svar, det var ok, men dessverre var jeg så innmari dum at jeg spurte om å få det inn med te-skje. Jeg var ikke ute etter noe som helst annet :(

Skrevet

Igjen: jeg fikk svar, det var ok, men dessverre var jeg så innmari dum at jeg spurte om å få det inn med te-skje. Jeg var ikke ute etter noe som helst annet :(

''Igjen: jeg fikk svar, det var ok, men dessverre var jeg så innmari dum at jeg spurte om å få det inn med te-skje.''

Ved å be om å få det inn med teskje, som du sier, så ber du etter min oppfatning egentlig om en eller annen form for bekreftelse og det var vel det jeg kalte fisking. Det du spurte om, hadde du jo fått svar på for lengst.

Gjest trådstarter
Skrevet

''Igjen: jeg fikk svar, det var ok, men dessverre var jeg så innmari dum at jeg spurte om å få det inn med te-skje.''

Ved å be om å få det inn med teskje, som du sier, så ber du etter min oppfatning egentlig om en eller annen form for bekreftelse og det var vel det jeg kalte fisking. Det du spurte om, hadde du jo fått svar på for lengst.

Jeg ville forsikre meg om at jeg hadde oppfattet svaret riktig men burde ha tenkt meg om minst 10 ganger først... Natta..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...