Gå til innhold

Smotteslutt - trenger stor-jente-bytte-ting

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Billa fikk en liten cd-spiller til å ha på rommet, slik at hun kunne høre på eventyr før hun la seg i stedet for å ha smokken. Det er nemlig det store jenter gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en milepæl:-) Jenta vår har sluttet med smokk!

Vi kom på hva vi skulle kjøpe til henne - et Liverpool sengesett! Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden;-) Så da kjøpte vi det mens hun var i barnehagen i dag, og snakket om kanskje å iverksette planen etter helga...

Da hun kom hjem fra barnehagen spurte jeg henne om hun følte seg klar for å slutte med smokk snart. Ja, sa hun, for jeg er stor jente:-) Så da fortalte vi henne hva vi hadde kjøpt til stor-jenta vår, og hun hyyyyylte av lykke!

Vi lekte et par timer, og så, da hun var ferdig i dusjen på kvelden, sa spurte jeg henne igjen, om hun var klar for å kaste smokkene - det var hun:-) Så gikk hun opp og hentet alle smokkene i senga, kom ned igjen og kastet alle sammen i søpla!!! Et laaangt vemodig blikk i søplabøtta etterpå, og så var det over:-)

Stooor og stolt jente la seg i Liverpoolsengesettet sitt i kveld, og sovnet som en stein - ikke ET ORD om smokken:-) Stolt av lille store jenta mi!

''Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden ;-)''

Jeg vet det er en avsporing og at hun er liten ennå - men det kan komme en dag da andre enn pappa er rollemodell på akkurat dette.

Fint at det gikk så greit. Jeg har selv svidd av enorme beløp på Liverpool-greier, så jeg har stor forståelse for opplegget. Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden ;-)''

Jeg vet det er en avsporing og at hun er liten ennå - men det kan komme en dag da andre enn pappa er rollemodell på akkurat dette.

Fint at det gikk så greit. Jeg har selv svidd av enorme beløp på Liverpool-greier, så jeg har stor forståelse for opplegget. Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)

''Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)''

Kan få hundre prosent garanti på det?;)))a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)''

Kan få hundre prosent garanti på det?;)))a

Min empiriske forskning på gutter f. 1999 har overbevist meg om at dette er miljøbetinget ;-) Men er man født inn i f.eks. en Liverpool-familie, kan det selvfølgelig være begge deler.

Her er noen underholdende tråder:

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3731826

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4538906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, den dagen pappa ikke er den stooore helten lenger, så er det andre ting jeg gråter mer over enn det sengetøyet vi må bytte ut;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...