Persille1365381127 Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Billa fikk en liten cd-spiller til å ha på rommet, slik at hun kunne høre på eventyr før hun la seg i stedet for å ha smokken. Det er nemlig det store jenter gjør 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Nok en milepæl:-) Jenta vår har sluttet med smokk! Vi kom på hva vi skulle kjøpe til henne - et Liverpool sengesett! Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden;-) Så da kjøpte vi det mens hun var i barnehagen i dag, og snakket om kanskje å iverksette planen etter helga... Da hun kom hjem fra barnehagen spurte jeg henne om hun følte seg klar for å slutte med smokk snart. Ja, sa hun, for jeg er stor jente:-) Så da fortalte vi henne hva vi hadde kjøpt til stor-jenta vår, og hun hyyyyylte av lykke! Vi lekte et par timer, og så, da hun var ferdig i dusjen på kvelden, sa spurte jeg henne igjen, om hun var klar for å kaste smokkene - det var hun:-) Så gikk hun opp og hentet alle smokkene i senga, kom ned igjen og kastet alle sammen i søpla!!! Et laaangt vemodig blikk i søplabøtta etterpå, og så var det over:-) Stooor og stolt jente la seg i Liverpoolsengesettet sitt i kveld, og sovnet som en stein - ikke ET ORD om smokken:-) Stolt av lille store jenta mi! ''Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden ;-)'' Jeg vet det er en avsporing og at hun er liten ennå - men det kan komme en dag da andre enn pappa er rollemodell på akkurat dette. Fint at det gikk så greit. Jeg har selv svidd av enorme beløp på Liverpool-greier, så jeg har stor forståelse for opplegget. Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 ''Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden ;-)'' Jeg vet det er en avsporing og at hun er liten ennå - men det kan komme en dag da andre enn pappa er rollemodell på akkurat dette. Fint at det gikk så greit. Jeg har selv svidd av enorme beløp på Liverpool-greier, så jeg har stor forståelse for opplegget. Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-) ''Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)'' Kan få hundre prosent garanti på det?))a 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 He he he - hva er en SMOTT?!?? Så jeg først nå;-) Jeg trodde det var dialekt eller et slags "kjælenavn"... 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 ''Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)'' Kan få hundre prosent garanti på det?))a Min empiriske forskning på gutter f. 1999 har overbevist meg om at dette er miljøbetinget ;-) Men er man født inn i f.eks. en Liverpool-familie, kan det selvfølgelig være begge deler. Her er noen underholdende tråder: http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3731826 http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4538906 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 ''Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-)'' Kan få hundre prosent garanti på det?))a Den siste linken skal være http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4538906 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 Jeg trodde det var dialekt eller et slags "kjælenavn"... ;-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 ''Pappaen er Liverpoolfan, og da er jo selvsagt alt med Liverpool det kuuuuuleste i verden ;-)'' Jeg vet det er en avsporing og at hun er liten ennå - men det kan komme en dag da andre enn pappa er rollemodell på akkurat dette. Fint at det gikk så greit. Jeg har selv svidd av enorme beløp på Liverpool-greier, så jeg har stor forståelse for opplegget. Ville bare tipse deg om at favorittfotballag ikke er genetisk :-) Vel, den dagen pappa ikke er den stooore helten lenger, så er det andre ting jeg gråter mer over enn det sengetøyet vi må bytte ut;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.