Gå til innhold

Veksling paranoia / depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kan det gi mening å si at jeg veksler mellom paranoia og depresjon? At jeg ikke har det begge deler på likt, men at det svinger, akkurat som det veksler mellom manisk og depressiv ved bipolar lidelse?

Har blitt mye flinkere til å ta medisinene mine på riktig tidspunkt nå, og har blitt mye friskere fra paranoiaen, men har bare blitt deppa - ligger i sengen hele dagen, orker ingen ting, har en død følelse i kroppen, ser ikke lyst på fremtiden i det hele tatt...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg orker ikke mer.

Hva i helvete skal jeg gjøre?

Skrevet

Jeg forstår at det er tungt. Jeg vil bare minne deg på at for kort tid siden hadde du det litt bedre. Tenk på og hold fast på at det kommer til å bli slik igjen.

Skrevet

Jeg orker ikke mer.

*klem*

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Jeg orker ikke mer.

Noe som hjelper meg er tv. Spessielt komiserier. Tankene flyr litt bort. Se feks The big bang teori på tvnorge. Det kurerer ikke, men er ett lite høydepunkt i hverdagen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Takk for svar, dere. Jeg har det litt bedre nå. Kom meg ut en tur...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå selvmedisinerer jeg meg med alkohol.

Gjest jkjkjj
Skrevet

Vær forsiktig med det. Det forsterker depresjon vettu.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ikke der og da...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Man føler seg i alle fall litt bedre, da. På kort sikt, selvsagt.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå har jeg sluttet å selvmedisinere meg med alkohol.

Gjest pigini
Skrevet

Nå har jeg sluttet å selvmedisinere meg med alkohol.

Syng en sang istedet :-)

Gjest hilsen en helsearbeider
Skrevet

Mener du at depresjonen din kommer som en bivirknig på medisinen, eller mener du at den er der uavnhengig av medisinen (har den blitt verre eller bedre etter medisineringen).

Hva slags medisiner bruker du?

Jeg syns du skulle snakke med legen/psykiateren din om dette, kanskje du bør prøve en annen type medisiner.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mener du at depresjonen din kommer som en bivirknig på medisinen, eller mener du at den er der uavnhengig av medisinen (har den blitt verre eller bedre etter medisineringen).

Hva slags medisiner bruker du?

Jeg syns du skulle snakke med legen/psykiateren din om dette, kanskje du bør prøve en annen type medisiner.

Det føles som sykdommen min svinger mellom paranoia og depresjon, men at jeg nå har blitt friskere fra paranoiaen, fordi jeg har blitt flinkere til å ta medisinene... og dermed har blitt deprimert... jeg tar abilify og cipralex...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...