Gjest Atman Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Var på apoteket i dag og hentet quetiapin orifarm, men det er jo ikke quetiapin actavis som jeg har fått før? Er det forskjell på det, eller er det det samme? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Det er det samme. Det er kun ulike importører evt produsenter. 0 Siter
Gjest ja hva var mitt nick... Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Skjedde med meg også. Fikk vite at det er akkurat samme medisin men fra forskjellige produsenter. Ingen fare altså :-) 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Det er det samme. Det er kun ulike importører evt produsenter. Ok, fikk enda flere tanker av det. Skal ta det iallefall, litt mer enn vanlig tror jeg. 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Skjedde med meg også. Fikk vite at det er akkurat samme medisin men fra forskjellige produsenter. Ingen fare altså :-) Bra, håper det 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Ok, fikk enda flere tanker av det. Skal ta det iallefall, litt mer enn vanlig tror jeg. Det er ett annet navn på Seroquelle laget av firmaet Orifarm. Samme virkestoff. Drikker du melk fra Tine eller fra Q-meieriene? Spiser du brunost fra Tine eller Synnøve Finden. Samme virkestoff til en mye billigere pris. Så at begge brunostene hadde samme pris,mens SF veide bare 800 gram,så da valgte jeg den på 1 kilo som da var billigst.(Tine) Har nok aldri turt å drikke Q melk,men det er nok en vane,når man har drukket Tine i 45 år! 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Det er ett annet navn på Seroquelle laget av firmaet Orifarm. Samme virkestoff. Drikker du melk fra Tine eller fra Q-meieriene? Spiser du brunost fra Tine eller Synnøve Finden. Samme virkestoff til en mye billigere pris. Så at begge brunostene hadde samme pris,mens SF veide bare 800 gram,så da valgte jeg den på 1 kilo som da var billigst.(Tine) Har nok aldri turt å drikke Q melk,men det er nok en vane,når man har drukket Tine i 45 år! Godt forklart, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.