Gå til innhold

Forvirra av pillenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på apoteket i dag og hentet quetiapin orifarm, men det er jo ikke quetiapin actavis som jeg har fått før?

Er det forskjell på det, eller er det det samme?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er det samme. Det er kun ulike importører evt produsenter.

Gjest ja hva var mitt nick...
Skrevet

Skjedde med meg også. Fikk vite at det er akkurat samme medisin men fra forskjellige produsenter. Ingen fare altså :-)

Skrevet

Det er det samme. Det er kun ulike importører evt produsenter.

Ok, fikk enda flere tanker av det. Skal ta det iallefall, litt mer enn vanlig tror jeg.

Skrevet

Skjedde med meg også. Fikk vite at det er akkurat samme medisin men fra forskjellige produsenter. Ingen fare altså :-)

Bra, håper det :)

Gjest Bipolar58
Skrevet

Ok, fikk enda flere tanker av det. Skal ta det iallefall, litt mer enn vanlig tror jeg.

Det er ett annet navn på Seroquelle laget av firmaet Orifarm.

Samme virkestoff.

Drikker du melk fra Tine eller fra Q-meieriene?

Spiser du brunost fra Tine eller Synnøve Finden.

Samme virkestoff til en mye billigere pris.

Så at begge brunostene hadde samme pris,mens SF veide bare 800 gram,så da valgte jeg den på 1 kilo som da var billigst.(Tine)

Har nok aldri turt å drikke Q melk,men det er nok en vane,når man har drukket Tine i 45 år!

Skrevet

Det er ett annet navn på Seroquelle laget av firmaet Orifarm.

Samme virkestoff.

Drikker du melk fra Tine eller fra Q-meieriene?

Spiser du brunost fra Tine eller Synnøve Finden.

Samme virkestoff til en mye billigere pris.

Så at begge brunostene hadde samme pris,mens SF veide bare 800 gram,så da valgte jeg den på 1 kilo som da var billigst.(Tine)

Har nok aldri turt å drikke Q melk,men det er nok en vane,når man har drukket Tine i 45 år!

Godt forklart, takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...