Gå til innhold

KRIIIIISE!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tjolahei
Skrevet

Dagen begynte ganske greit.

Helt til jeg fikk beskjed om at bestefaren min var blitt dårligere.

Jeg reiste til sykehuset og fikk sett ham.

Da jeg kom hjem brøt jeg ut i gråt.

Senere fikk jeg vite at han var blitt enda dårligere så jeg reiste enda en gang inn til sykehuset.

Jeg fikk vært der en liten stund før jeg brøt ut i gråt igjen.

Jeg måtte bare reise hjem igjen.

Da jeg kom til fergen følte jeg at alle kunne lese tankene mine så jeg kjeftet på dem inni meg.

Senere fikk jeg vite at bestefaren min var død.

Og nå tror jeg det er djevelen som står bak.

Jeg er bare så lei meg, vet ikke om jeg orker dette mer.

Kan noe hjelpe?

Gjest Tjolahei
Skrevet

Pluss jeg føler jeg ser døde folk over alt.

At folk har hengt seg osv...

Gjest herifra
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men jeg kan nå prøve.

Jeg vil kondolere med tapet på din bestefar. Det er alltid vondt å miste nær familie og jeg forstår godt at du føler deg oppskaket. Men det er ingen som kan lese tankene dine. Helt sikkert! Og det at han dør har ikke noe som helst med djevelen å gjøre. Folk blir syke eller gamle og dør, slik er livet.

Trekk pusten dypt og godt flere ganger. Kan du sette på radio kanskje? Lage deg en kopp te?

Klem

Gjest herifra
Skrevet

Pluss jeg føler jeg ser døde folk over alt.

At folk har hengt seg osv...

Jeg vet ikke om du går på antipsykotika? Har disse symptomene vært der lenge, eller er det forverret med dette som nå har skjedd?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt normalt å oppleve sorg og smerte når bestefar dør. Det er også normalt at psykiske symptomer en har fra før forsterkes i slike situasjoner.

Du skal fortsette ned behandling inkl. medisinering som før. Ingen medisiner kan eller skal dempe denne smerten over tapet av din bestefar. Det vil gradvis bli bedre.

Kondolerer (er med deg i smerten).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...