Gjest SMIRnøff Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk. Høres kanskje rart ut, men det føltes som om den døde følelsen i kroppen, inaktiviteten og det nedstemte humøret kom litt etter inntak av medisinene (som jeg tar på morgenen). Eller er det bare "placebo"? Hva tror dere? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Så bra :-) Da kan det jo hende at moren din har litt rett. 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Tviler på at du ville merke noe så raskt. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Så bra :-) Da kan det jo hende at moren din har litt rett. Ja, med AD ja. :-) Selv psykiateren min (som jeg har nå da) er i tvil om jeg trenger dem... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Tviler på at du ville merke noe så raskt. På den annen side merket jeg raskt noe da jeg begynte å bli flinkere til å ta dem... nei jeg vet ikke... 0 Siter
frosken Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 ''Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk. '' Jeg har ingen tro på at du på egenhånd skal drive å eksperimentere med hva som er de beste dosene. Synes du til enhver tid skal ta medisiner nøyaktig som avtalt, og så ta opp ev. ønsker om endringer med psykiateren. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 ''Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk. '' Jeg har ingen tro på at du på egenhånd skal drive å eksperimentere med hva som er de beste dosene. Synes du til enhver tid skal ta medisiner nøyaktig som avtalt, og så ta opp ev. ønsker om endringer med psykiateren. Jeg var/er overmedisinert på Cipralex. Jeg kan fint trappe ned på egenhånd. Fortsetter med 10 mg frem til han kommer tilbake fra ferien sin. :-) Har en mye bedre dag i dag, enn i går, men føler mer angst da. Det er bedre enn "depresjon". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.