Gå til innhold

Føler meg bedre

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk.

Høres kanskje rart ut, men det føltes som om den døde følelsen i kroppen, inaktiviteten og det nedstemte humøret kom litt etter inntak av medisinene (som jeg tar på morgenen).

Eller er det bare "placebo"? Hva tror dere?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Så bra :-) Da kan det jo hende at moren din har litt rett.

Gjest slabbedask
Skrevet

Tviler på at du ville merke noe så raskt.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Så bra :-) Da kan det jo hende at moren din har litt rett.

Ja, med AD ja. :-) Selv psykiateren min (som jeg har nå da) er i tvil om jeg trenger dem...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tviler på at du ville merke noe så raskt.

På den annen side merket jeg raskt noe da jeg begynte å bli flinkere til å ta dem... nei jeg vet ikke...

Skrevet

''Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk.

''

Jeg har ingen tro på at du på egenhånd skal drive å eksperimentere med hva som er de beste dosene. Synes du til enhver tid skal ta medisiner nøyaktig som avtalt, og så ta opp ev. ønsker om endringer med psykiateren.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Føler meg bedre i dag. Trur det skyldes at jeg bare tok 10 mg Cipralex i dag morges, i stedet for 20, faktisk.

''

Jeg har ingen tro på at du på egenhånd skal drive å eksperimentere med hva som er de beste dosene. Synes du til enhver tid skal ta medisiner nøyaktig som avtalt, og så ta opp ev. ønsker om endringer med psykiateren.

Jeg var/er overmedisinert på Cipralex. Jeg kan fint trappe ned på egenhånd. Fortsetter med 10 mg frem til han kommer tilbake fra ferien sin. :-)

Har en mye bedre dag i dag, enn i går, men føler mer angst da. Det er bedre enn "depresjon".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...