Gå til innhold

Løse tenner...

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

5 1/2-åringen har to løse fortenner nede... Den ene er en del løsere enn den andre... Hun er ufattelig utålmodig, og jeg husker ikke fra stebarna mine hvor lang tid det pleier å ta fra de er "godt løse" til de ramler ut?

De er altså såpass løse at de kan rugges godt på, men det føles fortsatt som om de "sitter fast" nederst... Husker noen av tennene til stebarna kunne omtrent tvinnes rundt seg selv uten å ramle ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Min eldste har mistet noen tenner nå, den ene var løs i akkurat et år før den var løs nok til å nappes ut! Helt utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste har mistet noen tenner nå, den ene var løs i akkurat et år før den var løs nok til å nappes ut! Helt utrolig..

Et år, faktisk...

Kjenner jeg håper for hennes del at disse ikke er like sta... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden her fikk helt dilla dersom en av tennene løsnet og vrikket og vred på tanna helt til den slapp taket. En gang dro han ut en tann på butikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...