UlrikkeE Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 5 1/2-åringen har to løse fortenner nede... Den ene er en del løsere enn den andre... Hun er ufattelig utålmodig, og jeg husker ikke fra stebarna mine hvor lang tid det pleier å ta fra de er "godt løse" til de ramler ut? De er altså såpass løse at de kan rugges godt på, men det føles fortsatt som om de "sitter fast" nederst... Husker noen av tennene til stebarna kunne omtrent tvinnes rundt seg selv uten å ramle ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Min eldste har mistet noen tenner nå, den ene var løs i akkurat et år før den var løs nok til å nappes ut! Helt utrolig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Min eldste har mistet noen tenner nå, den ene var løs i akkurat et år før den var løs nok til å nappes ut! Helt utrolig.. Et år, faktisk... Kjenner jeg håper for hennes del at disse ikke er like sta... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Poden her fikk helt dilla dersom en av tennene løsnet og vrikket og vred på tanna helt til den slapp taket. En gang dro han ut en tann på butikken.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.