Gjest relis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 12 åringen min har noe jeg tror er vorter under ene foten. Det er ca. 5-6 små vorter. Kan ligne eksem men jeg tror det er vorter ettersom de er litt harde og ikke rødt. Det rare er at de klør. Noen ganger har de klødd så mye at han har klødd seg til blods. Skal bestille legetime til uka. Men jeg er litt i tvil på om det er vorter ettersom de klør. Kan vorter klø? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vorter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja, min erfaring er at vorter kan klø. Lurt å ta en prat med legen om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest relis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja, min erfaring er at vorter kan klø. Lurt å ta en prat med legen om det. Takk for svar! Sjangsen øker da for at det er vorter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Min erfaring er at legene er dårlig til å vurdere OM det er vorter eller ikke. Billa hadde masse røde prikker under føttene etter å ha vært i en lagune og fått lavastein inn i foten. De ble borte etterhvert, men tre på den ene foten og to på den andre ble værende - og ble hardere. Kjente som det vokste en liten kul inni, det gjorde vondt å gå på - og de var røde. Hos to leger og en hudlege fikk vi vite at det kunne være vorter, og det kunne være lavastein, det var visst vanskelig å si. Etter å ha operert ut to ble det avgjort av det var vorter. Så om du ikke får gode svar hos legen ville jeg søkt litt på nettet etter bilder, se om du finner noe som ligner. Om det er vorter kan du prøve å fryse dem av selv, det gjorde vi med de siste - og det fungerte veldig bra. Ikke var det spesielt vondt heller visstnok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.