Gjest theLove Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Jeg har bare sovet en halvtime i natt etter å ha vært oppe alt for sent i utgangspunktet. Da jeg våknet hadde jeg grusomme mareritt-aktige følelser som gjorde at jeg tenkte på selvmord og måtte kjempe hardt for å bli kvitt disse tankene. Nå tør jeg ikke sove, og jeg synes det er ubehagelig å være alene. Blir redd disse tankene skal komme tilbake. Skjønner ikke hvorfor det ble sånn, menn følelsen var akkurat den samme som 3-4 mareritt jeg hadde som barn, da jeg våknet opp og gikk til mine foreldre hylende i en sjokktilstand. Hva er dette for noe? Håper ikke det er psykose eller noe. Kan det ha sammenheng med at jeg hoppet over seroquel-dosen (300mg) i går for å heller drikke på fest? Skulle så gjerne hatt noen å holde rundt nå. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Det har nok like mye med drikkinga som den manglende Seroquelen å gjøre. Husk at tanker kun er nettopp det - tanker. 0 Siter
Gjest theLove Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Det har nok like mye med drikkinga som den manglende Seroquelen å gjøre. Husk at tanker kun er nettopp det - tanker. Men disse tankene gjorde meg akutt suicidal i formiddag. Det er vel ikke helt normalt å våkne og være akutt suicidal pga en helt kaotisk tilstand i hodet som "fortalte" meg at livet nå var helt ulevelig bl.a. pga at ferien er over? Det var som å våkne til en traume, et mareritt-liv hvor eneste utvei var å dø. Heldigvis kjempet jeg meg ut av tilstanden men er enda litt deppa. Har også i 2 netter kaldsvettet mye, og tror det er stressrelatert og ikke ekte feber. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.